SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube

Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle.

Kendall Jenner w spocie Reserved Article

W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie Reserved Kendall Jenner wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii. Kampania promuje najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020. Klip ma już na YouTube ponad 20 mln wyświetleń.

Miejsce drugie zajął spot Samsunga, w którym Wojtek Sokół z nutą ironii opowiada o spotkaniach z dużymi korporacjami, przedstawiając przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsung Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu “Na Twoich zasadach”, które Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki Prosto. Reklama ma prawie 4 mln wyświetleń.

Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl "Szef i reszta - Podwyżki". W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Jednak sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki, co zapewne zmusza ich do szukania nowej, bardziej satysfakcjonującej pracy,a to z kolei ułatwia właśnie platforma Pracuj.pl.

Kolejne miejsce w rankingu także należy do Pracuj.pl W odcinku "Szef i reszta - Awans" poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są prezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy - takiej, w której możliwe będzie osiągnięcie sukcesu i spełnienia zawodowego.

Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą 2019 | Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo! Tym razem przyjazne maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne Drzewo.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jena
Nie dziwię się bo spot wyszedł super. W dodatku współpraca polskiej marki z Jenner na pewno wzbudziła spore zainteresowanie.
4 0
odpowiedź
User
agata
Sama obejrzałam tą reklamę kilkanaście razy. Jedna z lepszych jakie ostatnio widziałam.
3 0
odpowiedź
User
Marika
Ta współpraca ma ogromny potencjał promocyjny na świecie. Na pewno globalna rozpoznawalność polskiej marki wzrośnie.
3 0
odpowiedź
User
brawo!
Tak przyznaję reklama naprawdę wysokich lotów z Kendall Jenner, bardzo dobra oprawa audio-wizualna, a główna bohaterka jest nieziemsko piękna, jako, że padł akcent włoski, to jedyne co na koniec pozostaje napisać to bella ciao, bella ciao, bella ciao ciao ciao!! :) . Jest wszystko co potrzeba i nie ma żadnej przesady i oto chodziło, perfekt! :)
2 0
odpowiedź
User
Anonim
Reklama jest dźwignią handlu i tu nie ma co dywagować. Każdy ma swój pomysł na reklamę jedne są trafne inne mniej. Moja firma na przykład mniej reklamuje się w internecie a więcej wychodzi do klienta przez bezpośrednie spotkania z nimi, tak jak to ma miejsce na targach. W lutym wybieram się na Remadaysy i tam swoje produkty będę wystawiać i rozmawiać z nimi z ludźmi.
4 1
odpowiedź