SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Samsung rzuca rękawicę Apple i drwi z niedostatków iPhone’a

W nowym spocie Samsung reklamując flagowe smartfony Galaxy odnosi się wprost do swojego największego konkurenta – koncernu Apple. Koreański producent wskazuje na braki w iPhone’ach i nakłania fanów Apple do porzucenia tej marki na korzyść Samsunga.

Article

Bohaterem trwającego minutę spotu jest młody entuzjasta iPhone’a, który w kolejnych latach cierpliwie czeka na nową odsłonę flagowca koncernu Apple.

W następnych scenach raz za razem okazuje się, że bohater reklamy odkrywa kolejne wady i niedociągnięcia iPhone’a, których nie mają telefony Samsunga wykorzystywane przez innych użytkowników.

Na koniec fan Apple wrzuca do szuflady swojego iPhone’a i zastępuje go nowym smartfonem Samsunga, zaś cały spot sugeruje że wszyscy inni użytkownicy telefonów Apple powinni zrobić to samo.

W jednej ze scen reklamy w oczy rzuca się fryzura mężczyzny czekającego w kolejce po nowego iPhone’a. Przypomina ona kształt ramki otaczającej ekran w nowym iPhonie i ma być bezpośrednim nawiązaniem do tego, że w najnowszych smartfonach Samsung zastosował ekran niemal całkowicie pozbawiony ramek.

Najnowszy spot od Samsunga to nie jedyny przykład kampanii, w której koreański producent odnosi się bezpośrednio do produktów swojego konkurenta. We wcześniejszych reklamach Samsung m.in. wyśmiewał słabe baterie w iPhone’ach i kpił z innych technicznych braków w smartfonach Apple’a.

Za kreację obecnej kampanii Samsunga odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland, produkcją zajął się Biscuit Filmworks.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samsung rzuca rękawicę Apple i drwi z niedostatków iPhone’a

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mix
SZAJSUNG powinien zastanowić dlaczego HTC jest lepsze od niego. Iphon to inna liga
5 20
odpowiedź
User
jak
SZAJSUNG powinien zastanowić dlaczego HTC jest lepsze od niego. Iphon to inna liga


W życiu nie miałeś gołodupcu Samsunga w ręku.
17 9
odpowiedź
User
enrike10
9 lat używam sprzętu apple. przez tyle lat Samsung zawsze wyśmiewał iphone. Może i samsung jest lepszy, ale to zawsze apple wprowadzał jako pierwszy innowację . Samsung kilka lat temu krytykował to, że bateria nie jest wyjmowana, a dzisiaj próżno szukać telefonu z wyższej półki, które nie ma takiego rozwiązania. Tak samo dzisiaj np. z wtykiem jack do słuchawek, konkurencja z tego się śmieje, ale następny samsung będzie już bez "dziurki", bo w powszechnym stosowaniu będą słuchawki bezprzewodowe.
7 9
odpowiedź
User
enrike10
9 lat używam sprzętu apple. przez tyle lat Samsung zawsze wyśmiewał iphone. Może i samsung jest lepszy, ale to zawsze apple wprowadzał jako pierwszy innowację . Samsung kilka lat temu krytykował to, że bateria nie jest wyjmowana, a dzisiaj próżno szukać telefonu z wyższej półki, które nie ma takiego rozwiązania. Tak samo dzisiaj np. z wtykiem jack do słuchawek, konkurencja z tego się śmieje, ale następny samsung będzie już bez "dziurki", bo w powszechnym stosowaniu będą słuchawki bezprzewodowe.
3 8
odpowiedź
User
Kierownictwo Samsunga to żenada
A Samsung znowu próbuje leczyć kompleksy reklamami. Ale nie zmienią faktu, że produkują tańsze podróby udające iPhony.
7 17
odpowiedź
User
jak
O ile zdążyłem zauważyć to nowy iPhone wygląda raczej jak Samsung a nie odwrotnie.
5 2
odpowiedź
User
jak
Ten telefon wygląda teraz jak każdy jeden model z androidem. Jak go włożyć w obudowę bez której po pierwszym upadku rozleci się na kawałki to nie wyróżnia się zupełnie niczym.
4 0
odpowiedź
User
ale
Żaden z tych telefonów nie zasługuje na uwagę. Badziewia i to dość konkretne.
3 0
odpowiedź
User
zlot fanatyków
Od ładnych paru lat to Samsung i Huawei wprowadzają innowacje jako I-sze. Oczywiście w topowych modelach. Ostatnia premiera Apple była zbiorem "hitów" dostępnych dawno w innych markach. Czytanie komentarzy fanatyków Appla jest śmieszne bo wydziera z tego jakaś przykra prawda o ich psychice, brakach, technologicznej ignorancji. Spoko kupujcie, świat jest już gdzie indziej :-)
3 1
odpowiedź
User
Kuba
I ten spot pokazał że Samsung jest gów....... firmą .
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry