SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)

W styczniu br. magazyny zarobiły z reklam o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Z czołówki najlepiej zarabiających czasopism wypadł „Newsweek Polska”, a „Tele Tydzień” znalazł się na podium. „Twój Styl” natomiast zarobił więcej niż trzy kolejne tytuły w zestawieniu.

Article

Wpływy reklamowe magazynów w styczniu br. wyniosły cennikowo 235,5 mln zł, czyli o 13,9 proc. więcej niż w styczniu 2015 roku - wynika z raportu Kantar Media opracowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem przychodów z reklam pozostaje miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Zarobił on w omawianym okresie 23,6 mln zł, czyli więcej niż trzy kolejne tytuły w zestawieniu łącznie. Poza tym zwiększył wpływy z reklam w skali roku o 36,3 proc.

Drugie miejsce na reklamowym podium wśród czasopism zajął miesięcznik „Świat kobiety” (Wydawnictwo Bauer) z przychodami w wysokości 7,8 mln zł, wyższymi o 24,7 proc. niż w styczniu ub.r. Trzecią lokatę zajmuje z kolei dwutygodnik „Viva” (Edipresse Polska), który zarobił 7,6 mln zł, o 26,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Poza reklamowym podium znalazł się tygodnik „Tele Tydzień”, którego przychody spadły rok do roku o 8,9 proc., do 7,3 mln zł.

Największy wzrost wpływów z reklam miał w styczniu br., w porównaniu ze styczniem ub.r., miesięcznik „Elle” (Burda International Polska). Reklamodawcy wydali w nim 48,5 proc. więcej niż przed rokiem - 5,8 mln zł.

„Uroda życia” (Edipresse Polska) zarobiła w tym roku 28,8 proc. więcej (6,8 mln zł), a tygodnik „Wprost”(PMPG Polskie Media) - o 26,5 proc. więcej (6,7 mln zł). Wartość reklam w miesięczniku „Pani” (Wydawnictwo Bauer) wzrosła rok do roku o 17,3 proc., do 6,2 mln zł, zaś w „Poradniku domowym” (Edipresse Polska) - o 14,9 proc., do 6,1 mln zł.

Dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka tygodnik „Kropka TV” zarobił w styczniu br. na reklamach blisko 6 mln zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z czołówki magazynów z największymi wpływami z reklam wypadł tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Spadku przychodów reklamowych nie udało się zahamować nawet mimo to, że w całym 2015 roku tygodnikowi temu udało się wyprzedzić pod względem sprzedaży „Politykę”.

Wpływy reklamowe magazynów

(dane cennikowe Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I 2015

I 2016

zmiana proc.

Twój Styl

17 341 469 zł

23 628 307 zł

36,3

Świat Kobiety

6 266 055 zł

7 815 761 zł

24,7

Viva

10 297 114 zł

7 553 792 zł

-26,6

Tele Tydzień

8 049 085 zł

7 330 331 zł

-8,9

Uroda Życia

5 316 250 zł

6 845 050 zł

28,8

Wprost

5 311 242 zł

6 718 950 zł

26,5

Pani

5 315 810 zł

6 236 588 zł

17,3

Poradnik Domowy

5 286 805 zł

6 073 533 zł

14,9

Kropka TV

5 600 000 zł

5 952 250 zł

6,3

Elle

3 875 998 zł

5 755 841 zł

48,5

razem

206 709 751 zł

235 458 002 zł

13,9

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reacher
Brawo Zuchy z MIP! Konkurencja postawi Wam dużą flaszkę 👏
odpowiedź
User
Linux
A za Wróblewskiego, Koboski, Maziarskiego "Newsweek"był w pierwszej trójce najlepiej zarabiających na reklamach. Teraz równa do "Faktu".
odpowiedź
User
amicus
z Newsweeka odpływają reklamy spółek SP, czas powalczyć o reklamy na wolnym rynku... a o to w pismach propagandowych bardzo ciężko...
odpowiedź