SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w pociągach

Nowa oferta firmy MiPromocja

Firma MiPromocja od stycznia 2004 wprowadziła nowy produkt reklamowy - ogólnopolską sieć reklamy w pociągach podmiejskich.

- Od 2000 zajmujemy się reklamą w pociągach InterCity i EuroCity - wieloletnia umowa dająca nam wyłączność. Docieramy z informacją do podróżujących biznesmenów, stąd i nasi reklamodawcy to głównie prestiżowe firmy z wyszukanymi usługami. Docieramy do 836 000 osób / miesięcznie. Wiek 25-55 lat, wykształcenie średnie i wyższe, dochody powyżej średniej krajowej - informuje nadawca.

Dołącz do dyskusji: Reklama w pociągach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl