Reklama w radiu internetowym

CR Media Consulting chce sprzedawać reklamy w internetowych stacjach radiowych.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

CR Media Consulting, broker na rynku radia, prasy i internetu, będzie sprzedawał kampanie reklamowe w internetowych stacjach radiowych. Nowy produkt ma się pojawić na rynku jeszcze w tym miesiącu. Jego sprzedażą zajmie się departament radiowy CR Media Consulting - podał "Media&Marketing Polska".

Zdaniem Rafała Oracza, dyrektora ds. marketingu i nowych projektów w CR Media, będzie to pionierska oferta tego typu - sprzedawanie radiostacji internetowych jako radia w pakietach radiowych, a nie jako medium internetowego. Nowy produkt reklamowy ma jeszcze w tym roku zapewnić CR Media Consulting 0,5 mln zł przychodów. Przy sprzedaży internetowych stacji radiowych CR Media chce korzystać z doświadczenia wyniesionego z rynku radia oraz internetu.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu