SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy bardziej zauważalne na ekranach urządzeń mobilnych niż komputerów

Reklamy mobilne są generalnie bardziej zauważalne niż te wyświetlane na ekranach tradycyjnych komputerów - wynika z danych firmy Sizmek.

Analiza reklam opublikowanych przez Sizmek na całym świecie w 2014 roku wykazała, że reklamy dostosowane do urządzeń mobilnych są bardziej zauważalne niż te dostosowane do ekranów komputerów desktopowych i dotyczyło to prawie wszystkich formatów.

W przypadku standardowych banerów HTML5 wyświetlonych na ekranach mobilnych urządzeń odnotowano zauważalność na poziomie 79,3 proc., w porównaniu do 48,4 proc. na ekranach pecetów. Wskaźniki na poziomie ok. 70 proc. dla urządzeń mobilnych i ok. 50 proc. dla komputerów desktopowych zanotowano także w przypadku standardowych banerów Flash oraz reklam HTML5 rich media.

Wyjątkiem były reklamy Flash rich media, które były zdecydowanie bardziej zauważalne na ekranach komputerów stacjonarnych.

 

Dołącz do dyskusji: Reklamy bardziej zauważalne na ekranach urządzeń mobilnych niż komputerów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Zauważalny to jest krzyżyk ZAMKNIJ, a nie sama reklama.
odpowiedź
User
Marketingowe Facepalm
Kolejna porcja mocnej i niezbędnej wiedzy. Brakuje jeszcze danych które zestawią widoczność reklamy outdoorowej na ulicy a w pomieszczeniu zamkniętym.
odpowiedź