Reklamy na ekranach LCD w Tesco

Poznańska firma Atvertin, spółka zależna funduszu BBI Capital NFISA, realizuje jeden z największych projektów digital signage wEuropie. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w polskiej sieci 52hipermarketów Tesco zainstaluje zintegrowany system prawie 1500ekranów LCD.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ekrany o przekątnej 42'', w średniej liczbie 28 sztuk nahipermarket, montowane są na wysokości 2,4 m przy głównych ciągachkomunikacyjnych - w alejach głównych oraz tzw. gorących miejscach.Każdy ekran wyposażony jest w strefowy dźwięk, który działa wpromieniu do 15 m. Na ekranach, pracujących w godzinach otwarciahipermarketów, wyświetlane będą powtarzalne, trwające 275 sekundpętle z programem. Każda pętla składać się będzie ze spotówreklamowych oraz użytecznych informacji o ofercie i działaniachpro-klienckich sieci Tesco. W każdym hipermarkecie planowane są dwaniezależne systemy nośników: obejmujący 1-2 ekrany system w strefiealkoholi i wyrobów tytoniowych oraz zamontowany w hali głównejsystem składający się średnio z 26 ekranów.

Firma przygotowuje także własny system do planowania digitalsignage w Tesco, który będzie dostępny dla klientów poprzezprzeglądarkę internetową. Ponadto od lipca 2008 r. prowadzone jestbadanie DigitalSignage Track, które pozwoli na planowanie kampanii w oparciu o aktualizowane w cyklu tygodniowym dane na temat widownisieci ekranów - populacji dokonującej zakupów w hipermarketachTesco. Klienci spółki korzystający z DigitalSignage Track isystemu planowania będą mieli dostęp do zbioru danych zawierającegoinformacje o zwyczajach zakupowych ok. 10 tys. klientów Tesco. Nazlecenie klienta wykonywane będą również badania wykazująceskuteczność reklamy. Ponadto w ofercie znajdzie się także usługaprofesjonalnej produkcji dedykowanych nośnikowi spotów reklamowychbądź przekazanie klientowi know-how w tym zakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?