Rekord portalu o2.pl

Rekordowy wynik sprzedaży Portalu Internetowego o2.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż kampanii reklamowych w Portalu Internetowym o2.pl i Komunikatorze Tlen.pl na miesiąc czerwiec osiągnęła rekordową w historii istnienia spółki kwotę. Przychody ze sprzedaży reklamy wyniosą w miesiącu czerwcu 150 000 PLN, co stanowi połowę przychodu portalu o2.pl z pierwszego kwartału 2003 roku. Oznacza to, że wysokość sprzedaży w o2.pl i w związanych z portalem produktach takich jak Komunikator Tlen.pl, będzie o 235 % wyższa od analogicznych wielkości z roku 2002.

"Wysoka sprzedaż portalu o2.pl jest wynikiem stabilnej pozycji portalu i związanych z nim produktów na rynku, oraz wzrostu zasięgu do ponad 1650 000 internautów. o2.pl oferuje przede wszystkim narzędzia do komunikacji -darmowe konta e-mail, komunikator internetowy, serwis randkowy. Użytkownik podczas zakładania konta wypełnia ankietę z pytaniami o miejsce zamieszkania, wiek, sytuacje zawodową, branżę, z którą jest związany, oraz zainteresowania. Dzięki temu naszym klientom oferujemy możliwość dokładnego określenia grupy docelowej. Nasi reklamodawcy cenią sobie również sposób naliczania opłat za targetowanie. Dodawanie kolejnych kryteriów doboru nie podnosi kosztów reklamy, jak to ma miejsce w modelach sprzedaży konkurencyjnych podmiotów." Mówi Michał Brański z portalu o2.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu