SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowe Polskie Dni w Zell am See - Kaprun 2006

Wielkim sukcesem zakończyła się kolejna edycja Polskich Dni, które w tym roku odbywały się w Zell am See - Kaprun.

Jeszcze nigdy w dotychczasowej historii imprezy, nie wzięła w niej udziału tak liczna grupa gości z Polski oraz celebrities. Również, jeszcze nigdy uczestnicy Polskich Dni nie mieli tak wielu możliwości aktywnego spędzania czasu jak w Zell am See – Kaprun.

Na tegoroczny event przybyło ponad 600 osób z Polski, w tym ponad 50 Gwiazd.
Przez tydzień, od 8 do 15 lipca, wszyscy aktywnie spędzali czas w austriackim Europa Sportregion.

  

Przedpołudniami, goście Polskich Dni w Zell am See - Kaprun oddawali się urokom białego szaleństwa, testując sprzęt narciarski i snowboardowy firmy Salomon, która była jednym ze sponsorów eventu. Doświadczeniem i pomocą na stoku lodowca Kitzsteinhorn służyła ekipa instruktorów z zakopiańskiej Szkoły Narciarskiej Strama.
Popołudniami na uczestników czekały inne, równie niezapomniane, sportowe,
jak i poza sportowe atrakcje, min.: golf na jednym z najpiękniejszych pól golfowych
w Austrii, trekking z lamami, rowery, rolki, baseny, jezioro, wycieczka do największych w Europie wodospadów Krimml.

 

Podczas Polskich Dni w Zell am See – Kaprun 2006 odbyły się także trzy ważne wydarzenia: Festiwal Kuchni Polsko-Austriackiej, Wielki Bieg Na Orientację – Tissot
T-Touch Adventure oraz mecz piłki nożnej: Austria-Polska.

W Festiwalu Kuchni po raz pierwszy w szranki stanęli kucharze austriaccy i polscy. Zarówno potrawy przygotowane przez Mirka Drewniaka i Jurka Pasikowskiego – członków Kapituły Klubu Szefów Kuchni – jak i ich austriackich kolegów bardzo smakowały licznie zebranej publiczności.

Jak można wywnioskować z nazwy, Wielkiemu Biegowi na Orientację – Tissot T-Touch Adventure, patronowała marka Tissot. Zwycięzcami zawodów była ekipa dowodzona przez Macieja Wojtaszewskiego – dziennikarza magazynu Podróże – która w nagrodę otrzymała zegarki Tissot T-Touch. Ponadto wszyscy uczestnicy biegu zostali uhonorowani specjalnymi dyplomami i upominkami ufundowanymi przez Tissot.

Kapitanem polskiej drużyny piłkarskiej w meczu z Austriakami był Piotr Gąsowski.
Polska wygrała 3:1, chociaż kto wie jak potoczyłoby się to spotkanie, gdyby nie rady trenera Franciszka Smudy. Popularny „Franz”, wprawdzie na razie został selekcjonerem kadry Polskich Dni, ale… Czyżby to jakiś znak?

Również każdego wieczoru organizatorzy przygotowali masę atrakcji. Po wspólnym kibicowaniu finałowego meczu Mistrzostw Świata w piłce nożnej, odbył się Wieczór Mundialowy. Wystąpił na nim Michał Milowicz – zwycięzca konkursu „Hit na Mundial”.
Z kolei na scenie głównej występowały codziennie gwiazdy polskiej muzyki rozrywkowej: Hanna Śleszyńska, Papa Dance, Skaldowie, Kowalski oraz zespół
De Mono, który zaśpiewał swoje największe przeboje razem z Anną Dereszowską, Olgą Bończyk i Joanną Liszowską.

„Moc” wieczornych atrakcji dostarczały marki Bols i Harnaś.

Podczas Polskich Dni w Zell am See – Kaprun 2006 swoje piąte urodziny obchodziła agencja TESTA Communications – organizator i pomysłodawca eventu. Imprezę poprowadził Piotr Gąsowski, a uświetnił ją pokaz mody Salomona. W rolę modeli „wcielili” się znani artyści, m.in.: Dominika Ostałowska, Grażyna Wolszczak, Joanna, Jabłczyński, Marcin Mroczek, Kuba Wesołowski, Waldemar Błaszczyk, Cezary Harasimowicz i wiele innych postaci, znanych szerokiej publiczności.

Polskie Dni przez trzy lata odbywały się we włoskiej miejscowości Maso Corto. W tym roku agencja TESTA Communications, przeniosła event do Zell am See – Kaprun. „Wszyscy goście są zachwyceni z naszej decyzji” – mówi Katarzyna Gałuszka, dyrektor zarządzający TESTA Communications. „W nowym miejscu jest zdecydowanie więcej możliwości spędzania czasu >>po nartach<<. Jesteśmy też miło zaskoczeni przyjęciem Austriaków i ich profesjonalizmem” – dodaje Gałuszka.

Sponsorami imprezy Polskie Dni w Zell am See – Kaprun 2006 byli:
Salomon, Tissot, Harnaś, Mercedes Benz Marek Owczarek, Frencys, WTC DAF, Polcab, Strama – Szkoła Narciarska, Bols.

Patroni medialni Polskich Dni w Zell am See – Kaprun 2006:
TVN, Przekrój, Gala, Skionline.pl, Moje Gotowanie, Radio Pin 102 FM, wp.pl, Podróże, Góry, Sportnews, vipnews.pl, Magazyn SKI

Organizatorzy:
TESTA Communications, Die Europa Sportregion, Kitzsteinhorn

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowe Polskie Dni w Zell am See - Kaprun 2006

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl