SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Remington z nową strategią komunikacji "Just For You"

Remington startuje z nową kampanią pod hasłem „Just for You", która jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Komunikację przygotowują Wavemaker i Neon Shake.

Article

Kampania Remington „Just for You” to początek nowej strategii komunikacji, która wpisuje się w główną ideę marki #BądźSobąPoSwojemu.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych.

- Zachęcamy do budowania pewności siebie, która opiera się na własnej autentyczności, a nie biernym reagowaniu na oczekiwania otoczenia, szczególnie w aspekcie naszego wyglądu - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. - Pomagają w tym nasze nowe linie produktów, które przygotowaliśmy z myślą o spersonalizowanej stylizacji, szczególnie Proluxe You z inteligentą technologią StyleAdapt. Wychodzimy również poza standardowe działania - podejmujemy tematy istotne z punktu widzenia naszych użytkowniczek i użytkowników - dodaje.

Remington współpracuje z portalem Zdrowa Głowa

W najbliższym czasie marka przeprowadzi akcję CSR we współpracy z portalem Zdrowa Głowa. Zaproszone do projektu ekspertki poprowadzą serię podcastów pod nazwą #BądźSobąPoSwojemu. Tematem przewodnim będą skutki pandemii, która mocno wpłynęła na życie młodych ludzi, w tym na ich zdrowie psychiczne.

Zaproszeni goście odpowiedzą na pytania, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć oraz jak mogą sobie z nimi poradzić. Dodatkowo Remington ufunduje 50h bezpłatnych konsultacji online z psycholożkami i psychoterapeutkami.

Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają agencja Wavemaker. Komunikację wspierają działania z zakresu influencer marketingu, za które odpowiada agencja Neon Shake oraz Wavemaker. Za kampanię w mediach społecznościowych, działania PR, CSR oraz contentowe odpowiada Neon Shake.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Remington z nową strategią komunikacji "Just For You"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl