SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jan Mela w międzynarodowej kampanii Renault Limited (wideo)

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa serii Limited samochodów Renault. Jednym z bohaterów reklam jest niepełnosprawny podróżnik Jan Mela.

Article

Akcja w Polsce jest realizowana pod hasłem „Wyznaczamy nowe limity”. Jej bohaterami są niepełnosprawny podróżnik Jan Mela, Belgi Jonathan Kanda zajmujący się tańcem mimo sporej nadwagi oraz Estrella Prieto - jedna z pierwszych kobiet pracujących w Hiszpanii jako strażak.

Reklamy mają podkreślać, że tak samo jak te osoby Renault przekracza swoje granice, oferując w ramach serii Limited samochody z eleganckim designem i bogatym wyposażeniem w bardzo konkurencyjnych cenach.

Oferta Renault Limited obejmuje zniżki wynoszące do 25 tys. zł oraz ubezpieczenie od 2,9 proc.

 

W Polsce akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje z oferty TVP, TVN i Polsatu), radio, prasę oraz internet. Adaptacją spotu tv i reklam prasowych zajęła się agencja Publicis Poland, a części reklam internetowych - agencja Publicis DWL. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Kampania reklamowa z wykorzystaniem wizerunku Jana Meli jest też prowadzona na kilku rynkach zagranicznych. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jan Mela w międzynarodowej kampanii Renault Limited (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rex
Dla mnie zawsze będzie Jasiem :) w pozytywnym znaczeniu
0 0
odpowiedź
User
Elektr. 12v
Trzepnięcie prądem może mieć różne skutki.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing