SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska wprowadza nową ofertę z usługą Replay TV

Sieć UPC Polska zaprezentowała nowe pakiety Horizon z usługą Replay TV, która pozwala abonentom na oglądanie programów telewizyjnych do siedmiu dni wstecz.

Article

Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranych pozycji (np. filmu, serialu czy programu) w ponad 90 kanałach nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.

- Replay TV to przełomowa usługa, która pozwoli każdemu obejrzeć ulubiony program w dowolnym momencie, zapewniając dzięki temu jeszcze więcej swobody. Dotychczas udostępniliśmy ją już licznym użytkownikom platformy Horizon, którzy bardzo pozytywnie wypowiadali się o swoich doświadczeniach. Pozwala ona kształtować telewizję według swoich potrzeb. Tym samym UPC wyznacza rynkowe trendy i wprowadza widza w erę telewizji przyszłości. Tym bardziej cieszę się, że możemy ją teraz zaoferować naszym polskim klientom - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Wczoraj UPC wprowadził nową ofertę dla nowych klientów, w której proponuje pakiety Select i Max z dekoderem Horizon. W pakietach klient znajdują się też dodatkowe usługi, takie jak Replay TV, Horizon Go, MyPrime oraz pakiet premium Mega Sport.

Do tej pory operator kablowy powoli wprowadzał tę usługę u swoich abonentów, przeprowadzając aktualizację dekoderów Horizon. Oprócz stabilniejszego działania dekodera (do tej pory abonenci narzekali na jego wolne działanie) aktualizacja oprogramowania Horizona wprowadza nowy interfejs i menu programowe, zintegrowane z nową usługą Replay TV. Po aktualizacji abonent może także sprawniej przewijać programy.

Póki co Replay TV nie obejmuje jednak kanałów Grup TVN i Polsat, które wolą udostępniać kontent w ramach własnych platform VoD. Natomiast platforma nc+ pracuje nad własną usługą typu backward EPG, która pozwoli abonentom na oglądanie programów już wyemitowanych, dlatego abonenci UPC nie obejrzą wstecz audycji z ramówki kanałów nc+. Usługa ma być dostępna prawdopodobnie w IV kwartale br.

Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek (portal Wirtualnemedia.pl informował o tym w listopadzie ub.r.).

Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1 439 200 klientów, co oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów względem końca 2015 roku, czyli o 0,17 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska wprowadza nową ofertę z usługą Replay TV

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elmo
Wczoraj włączyli mi nowe UI na dekoderze, nie działało VOD, dzisiaj rano nagle z powrotem stare UI. Co ciekawe przełączyło się nagle, jakby ktoś w centrali je przełączył. Ale ogólnie nowe UI - z tego co udało mi się napatrzeć - jak najbardziej na PLUS!
14 10
odpowiedź
User
Andrzej
Jestem abonentem UPC i na razie wprowadzili usługę Replay TV tylko na parę dni. Potem ją wycofali i od tego czasu ani widu ani słychu.
13 9
odpowiedź
User
Polak
Ja koło miesiąca-półtorej miałem miałem to na jeden dzień. Potem nagle horizon się zawiesił, zrestartował i wróciło stare. I dostałem maila, że tak ma być, bo nie udało się i mam czekać - przyślą maila kiedy włączą znowu. Nie było może genialne, ale zauważyłem, że względem tego to niebo a ziemia.
10 11
odpowiedź
User
Adam
UPC ignoruje klientów więc spadek abonentów jest nieunikniony. Mi np. Nie dostarcza sygnału i udaje że nic się nie stało. A na reklamację czekam drugi miesiąc płacąc a nie oglądając tv
11 9
odpowiedź
User
Szymek
jak byy nie byli bezstrzelni to by im wystarczyło 49,- za pakiet horizont a tym czasem oni biorą 90,- za ten pakiet Troche przesadzona cena ... w multimedia go Jest podobna usługa ale tańsza trochę Adam powinien zgłosić do Uokingu a nie pisać tutaj:)
10 9
odpowiedź