TVP Info będzie przypominać fragmenty „Resetu”. Codziennie wieczorem

Na antenie TVP Info pojawił się cykl powtórkowy „Reset - krótko”. To fragmenty serialu dokumentalnego autorstwa Michała Rachonia i prof. Sławomira Cenckiewicza, emitowanego premierowo do połowy października.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Każdy odcinek „Reset - krótko” trwa ok. 10 minut. Cykl zadebiutował na antenie TVP Info w poniedziałek o godz. 18:55, będzie o tej porze emitowany codziennie, także w soboty i niedziele. Na razie w ramówce stacji został wpisany do połowy listopada.

W konsekwencji serwis informacyjny, poprzednio zaczynający się zaraz po programie „Za czy przeciw”, został przesunięty o 10 minut, na godz. 19:05.

Premierowo „Reset” był emitowany równocześnie w TVP Info i TVP1. Pierwszy sezon, pokazywany w poniedziałki o godz. 21.30 od 12 czerwca do 24 lipca br., gromadził średnio 1,54 mln widzów, natomiast druga odsłona - od 22 sierpnia do 17 października, we wtorki o godz. 21.10 - miała przeciętnie 1,39 mln oglądających.

Zaraz po emisji każdego odcinka w TVP Info można było oglądać debaty poświęcone „Resetowi”. Pierwsze sześć emisji debat śledziło średnio 766 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reset-tvp-info-tvp1-michal-rachon-donald-tusk,7169478634190977a ##

Wszystkie odcinki „Reset” zamieszczono również na platformie streamingowej TVP VOD i kanale youtube’owym TVP Info - także w angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej wersji językowej. Sławomir Cenckiewicz zapowiedział, że powstanie książka podsumowująca to, co pokazano w serialu. - Nasza opowieść "resetowa" się nie kończy, dlatego, że ją trzeba - pomimo filmu - uporządkować. Najlepiej uporządkować takie sprawy słowem pisanym, przygotowując książkę, odwołując się do konkretnych cytatów, konkretnych dokumentów, opatrując to jakimś znośnym dla czytelnika aparatem naukowym, by (kiedy te dokumenty już poginą) żebyśmy wiedzieli o czym mówiliśmy i o czym mówimy, i o czym piszemy - opisał.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day