Ringier Axel Springer Media chce kupić kolejny pakiet akcji MZN Property

Ringier Axel Springer Media w ramach przymusowego wykupu chce przejąć 253,1 tys. akcji MZN Property stanowiących 0,6 proc. kapitału firmy. Obecnie ma już 78,99 proc. jej kapitału.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ogłoszeniu zamieszczonym w piątkowym numerze „Parkietu” Ringier Axel Springer Media informuje, że w ramach przymusowego wykupu chce przejąć 253 068 akcji MZN Property po 1,97 zł za sztukę.

Procedura rusza w piątek, a dzień wykupu wyznaczono na przyszłą środę.

W komunikacie giełdowym MNZ Property podano, że Ringier Axel Springer Media zawarł w tej sprawie porozumienie z innymi znaczącymi akcjonariuszami MZN Property: prezesem spółki Jarosławem Święcickim (ma 9,23 proc. akcji), byłym członkiem rady nadzorczej Dariuszem Piszczatowskim i jego firmą Sui Generis Investments (5,17 proc.), Wondelay Investments Limited (3,71 proc.) i Alterium Holding (2,31 proc.). Łącznie mają 99,4 proc. akcji MZN Property.

Pod koniec lutego br. Ringier Axel Springer Media ogłosił wezwanie do sprzedaży 100 proc. akcji MZN Property, też oferował 1,97 zł za sztukę. Wezwanie sfinalizowano pod koniec kwietnia - koncern za 66,1 mln zł kupił 33,55 mln akcji MZN Property stanowiących 78,99 proc. kapitału spółki.

Jednocześnie do rady nadzorczej MZN Property weszli Mark Dekan (prezes Ringier Axel Springer Media i Ringier Axel Springer Polska) oraz Krzysztof Stopa (dyrektor finansowy i członek zarządu Ringier Axel Springer Polska). Natomiast pod koniec maja członkiem zarządu firmy został Maciej Lenartowicz, poprzednio menedżer Ringier Axel Springer Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media