Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One

Po prawie dwóch latach przerwy Dawtona wraca do Group One. Firma - bez przetargu - powierzyła strategię, planowanie oraz zakup mediów w telewizji i digitalu agencji mediowej RL Media, wspólnej agencji mediowej Roberta Lewandowskiego i Group One.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One

Dawtona, jeden z największych polskich producentów przetworów owocowo-warzywnych, ponownie nawiązuje współpracę z Group One. Po 2 latach przerwy (przedtem jej obsługą zajmował się należący do tej spółki dom mediowy Value Media) firma zdecydowała się wydać swój budżet na telewizję i digital w RL Media. Współpraca dotyczy nie tylko marki Dawtona, ale też i brandu Drugie Śniadanie, w którego portfolio znajdują się obecnie zdrowe przekąski w postaci musów owocowych.

-Przeniesienie budżetu mediowego do RL Media bez przetargu świadczy o zaufaniu, jakim darzy nas klient i pozytywnych doświadczeniach z naszej poprzedniej współpracy. Kompetencje end-to-end, które dostarczamy jako jeden team RL Media i  Group One zostały docenione. Warto dodać, że Dawtona powierzyła nam kluczowe kanały komunikacji takie jak telewizja i digital - mówi Iga Wachowicz, new business & communication director w Group One.

RL Media to agencja mediowa powołana w 2017 roku przez Group One i Roberta Lewandowskiego. Obecnie w portfolio klientów RL Media znajdują się takie marki jak GO Sport, Food by Ann, Phlov, Supermenu, czy Meble Wójcik.

Współpraca RL Media i Dawtony rozpoczęła się z początkiem maja. Umowa została podpisana na dwa lata.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"