Nowe audycje w RMF Classic

Stacja RMF Classic wprowadza kilka nowości do jesiennej ramówki - m.in. „Szkoła Filmowa” czy „Filmowa historia świata”. Wrócą także stałe pasma.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowe audycje w RMF Classic
RMF Classic

Jesienną nowością, która startuje we wrześniu br. jest program biograficzny „Siedmiu wspaniałych muzyki filmowej”, w którym co sobotę (godz. 15.00 - 17.00) RMF Classic przybliży sylwetki najsłynniejszych kompozytorów tego gatunku - od Ennia Morricone, przez Johna Williamsa po Hansa Zimmera.

Ten program to część akcji jesiennej, której celem jest wprowadzenie do kalendarza święta - Dnia Muzyki Filmowej. To święto RMF Classic obchodzić będzie od tego roku zawsze w dniu 27 października, w każdą rocznicę powstania stacji. Celem tych obchodów będzie promowanie muzyki filmowej przez organizowanie koncertów, eventów czy spotkań z kompozytorami, a to wszystko we współpracy – między innymi -  z instytucjami muzycznymi w Polsce.  

Co nowego w RMF Classic?

Inną nowością w jesiennej ramówce jest program „Filmowa historia świata” (poniedziałek, godz. 18.00), w którym przybliżane będą najciekawsze wydarzenia historyczne widziane z perspektywy twórców filmowych.

Kolejną nowością jest konkurs pod hasłem „Szkoła Filmowa” (w dni powszechnie 10.00 - 13.00). Słuchacze mają odpowiadać na pytanie związane z filmami, w których pojawiała się szkoła i to pod różnymi postaciami - od Akademii Pana Kleksa, przez „Stowarzyszenie Umarłych Poetów” aż po Hogwart z „Harry’ego Pottera”. Nagrody to symboliczna szkolna „wyprawka” w postaci termosów, lunchboxów, tabletów i reprintu słynnego „Elementarza” Mariana Falskiego.

Jesienią wracają również na antenę RMF Classic stałe pasma - w tym m.in. „Niedomówienia” czy „Lista Przebojów Muzyki Filmowej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style