SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF Classic rusza z kampanią

RMF Classic ma osiągnąć w 2005 roku próg rentowności

Należąca do giełdowej grupy kapitałowej Broker sieć 5 rozgłośni radiowych RMF Classic z muzyką klasyczną startuje ze swą pierwszą kampanią reklamową jako patron filmu "Upiór w operze". Kinowa premiera znanego musicalu będzie przewodnim motywem kampanii RMF Classic, wspieranej reklamami na billboardach oraz w tematycznych kanałach TV, m.in. TVN 24 i Discovery. Marek Dworak, prezes Brokera, podkreśla, że już w grudniu 2004 r. RMF Classic zbliżyła się do osiągnięcia rentowności. Jej przychody były niewiele niższe od kosztów.

Kampania reklamowa ma pomóc spopularyzować sieć, która w II połowie tego roku ma zacząć przynosić zyski. - Chcemy rosnąć w tym roku wraz z rynkiem reklamy radiowej - zapowiada Marek Dworak. Według niego w 2005 r. wpływy reklamowe radia powinny wzrosnąć o ponad 10 - 11 proc. w porównaniu z 2004 r., a RMF FM chce zachować pozycję lidera z ponad 30 proc. udziałem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF Classic rusza z kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl