SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM dwa razy więcej z reklam, Radio ZET i Eska Trójmiasto w dół

Stacje radiowe w lutym br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – o ponad 100 proc. – wzrosły wpływy reklamowe RMF FM.

RMF FM dwa razy więcej z reklam, Radio ZET i Eska Trójmiasto w dół

Z danych Kantar Media (dawniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w lutym br. wśród polskich stacji radiowych najwięcej z reklam (cennikowo, bez autopromocji) zarobiło RMF FM (Grupa RMF). W porównaniu ze styczniem ub.r. przychody rozgłośni z tego tytułu zwiększyły się aż o 108,2 proc. Podobnie duży wzrost stacja zanotowała w styczniu br. (więcej na ten temat).

Nieco mniejsze wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły w lutym Program 1 Polskiego Radia – o 85,9 proc. – i Program 3 Polskiego Radia – 63,7 proc. Z kolei TOK FM (Agora) zarobiło z reklam 43,8 proc. więcej niż w lutym ub.r., Eska Warszawa – 30,4 proc., a Eska Poznań – o 29,4 proc.

Z drugiej strony Eska Wrocław cennikowo zarobiła na reklamach 1,2 proc. mniej niż rok wcześniej, Radio ZET – 3,6 proc. mniej, a Eska Trójmiasto – 9,1 proc. mniej.

Wpływy reklamowe dzienników: „Gazeta Wyborcza” w dół, „Puls Biznesu” w górę

„Forbes” i „Claudia” mocno w górę, „Polityka” i „Newsweek” w dół

Ogółem cennikowe wpływy reklamowe wszystkich rozgłośni były o 34,6 proc. wyższe – licząc autopromocję, a o 30,8 proc. wyższe bez autopromocji.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  II.2011 II.2010
RMF FM 83 800 620 zł 40 242 397 zł
Radio ZET 46 685 745 zł 48 409 380 zł
Program 3 Polskiego Radia 8 992 460 zł 5 493 885 zł
Eska Wrocław 4 126 934 zł 4 174 938 zł
Eska Warszawa 3 978 720 zł 3 050 660 zł
Eska Poznań 3 480 212 zł 2 689 678 zł
Program 1 Polskiego Radia 3 372 280 zł 1 814 135 zł
TOK FM 2 453 780 zł 1 705 970 zł
Eska Łódź 2 441 326 zł 1 980 146 zł
Eska Trójmiasto 2 353 688 zł 2 589 858 zł
monitorowane stacje razem 227 638 642 zł 169 080 838 zł
monitorowane stacje razem (z autopromocją) 231 603 968 zł 177 012 544 zł


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM dwa razy więcej z reklam, Radio ZET i Eska Trójmiasto w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolomolo
i tu wychodzi cała prawda o RMF FM... wielka ilość reklam i wielka denna kumulacja... oby tak dalej - trzymam kciuki za dalsze spadki słuchalności tej stacji.
8 8
odpowiedź
User
arbo
Przecież to są wartości cennikowe, bez rabatów, nic nie warte. Wlasnie 'Wprost' dostal karę za takie cytuję 'oszustwo' akcjonariuszy, podali przychody cennikowe jako prawdziwe.
8 8
odpowiedź