RMF FM liderem w grupie 16-49

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie docelowej - wśród słuchaczy w wieku 16-49 lat.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, udział RMF FM w rynku słuchalności w tej grupie wiekowej wynosi blisko 27%, co oznacza, że w porównaniu do poprzedniej fali stacja zanotowała wzrost o jeden punkt procentowy. W tym samym czasie Radio Zet, bezpośredni konkurent RMF FM, zanotowało spadek udziału w rynku, przez co dystans między tymi stacjami zwiększa się i osiąga obecnie prawie 4,5%.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię