SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF kontra Radio Zet

RMF - docieramy lepiej niż Radio Zet

RMF FM w swojej najnowsze reklamie prasowej przekonuje, że reklama w tej stacji daje lepsze efekty niż w Radiu Zet.

"Dobrze zaplanowana kampania reklamowa w mediach to jeden z kluczowych warunków jej skuteczności. Liczy się zasięg i koszt dotarcia do wybranej grupy docelowej. Reklama w Radiu RMF FM gwarantuje, iż zasięg kampanii w każdej grupie docelowej będzie przynajmniej o 10 większy niż w innych ogólnopolskich stacjach radiowych. To zapewnia skuteczniejsze dotarcie reklamy do potencjalnych klientów, a w połączeniu z atrakcyjną ofertą cenową Brokera FM gwarantuje, że osiągnięcie Państwo większą efektywność kampanii - niższym kosztem.
Zasięg kampanii reklamowej: RMF FM- 54,1%      Radio Zet - 45,1%" - czytamy w reklamie RMF FM.


- Reklama jest przygotowana z myślą o tytułach kolorowych i branżowych i codziennych - wszystkich które docierają do potencjalnych reklamodawców. Jej celem jest pokazanie, które radio i w jakim stopniu skutecznie planuje i realizuje kampanie reklamowe. Broker FM gwarantuje swoim klientom, że reklama w radiu RMF FM będzie miała zasięg o 10% ( w każdej grupie docelowej) niż w innych ogólnopolskich stacjach radiowych - mówi nam Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.

- Porównanie jest tyko z Radiem Zet, bo tylko on w kontekście dotarcia, skuteczności i zasięgu reklamy może być konkurencyjny. Polskie Radio pozostaje tak daleko w tyle, że podawanie ich wyników nie ma tu najmniejszego sensu - dodaje Anna Kozłowska.

Radio ZET nie chciało komentować reklamy RMF FM.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF kontra Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl