RMF FM nie traci, Radiu ZET lekko spada. Tak wygląda rynek radiowy w Polsce

Liderem rynku słuchalności w naszym kraju pozostaje RMF FM, powiększając minimalnie przewagę nad Radiem ZET. Największy wzrost zaliczyło VOX FM, największy spadek radiowa Jedynka oraz RMF MAXX.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
RMF FM nie traci, Radiu ZET lekko spada. Tak wygląda rynek radiowy w Polsce

W okresie od kwietnia do czerwca br. pozycję lidera rynku radiowego w Polsce utrzymało RMF FM. Stacja zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 29,4 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej rozgłośnia utrzymała ten sam poziom) - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należy dla Radia ZET (spadek z 15,6 proc. do 15,4 proc.). Na podium znalazło się także Radio Eska (wzrost z 7,1 proc. do 7,3 proc.). Na kolejnych miejscach są Audytorium 17 (4,4 proc.) oraz radiowa Jedynka (4,2 proc.).

VOX FM mocno w górę

Największy wzrost w tym okresie zaliczyło VOX FM - jego udział wzrósł z 2,8 proc. do 3,3 proc. Największy spadek był udziałem Jedynki (z 4,9 proc. do 4,2 proc.) oraz RMF MAXX (3,7 proc. do 3,0 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu