SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet

W maju 2006 roku radio RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

RMF zarobiło 38 886 310 zł zł, czyli o 5,7 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 33 737 488 zł  (1,3 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,67 mln rok temu do 3,02 mln zł.

Natomiast spośród stacji ponadregionalnych liderem pozostaje Radio Wawa.

 


V.2006
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 132 871 292 zł
RMF FM 38 886 310 zł
ZET 33 737 488 zł
PR 3 6 100 615 zł
PR 1 4 234 650 zł
ESKA Warszawa 3 029 948 zł
ESKA Łódź 2 448 128 zł
ESKA Wrocław 2 425 614 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 231 790 zł
WAWA 2 151 116 zł
ESKA Poznań 2 027 926 zł

 


V.2005
TOP stacje radiowe Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe 111 253 384 zł
RMF FM 33 112 290 zł
ZET 32 439 285 zł
PR 3 5 117 620 zł
PR 1 3 457 580 zł
ESKA Warszawa 2 675 902 zł
ESKA Wrocław 1 938 436 zł
ESKA Poznań 1 860 207 zł
WAWA 1 407 278 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 1 370 416 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra 1 126 024 zł

* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF powiększyło przewagę nad Radiem Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl