SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze wśród słuchaczy w średnim wieku

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród słuchaczy w wieku od 40 do 59 lat zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

RMF, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze wśród słuchaczy w średnim wieku

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera zajęło RMF FM. Stacja ta zanotowała wzrost udziału w rynku radiowym z 24,16 proc. do 27,00 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl

W analizowanym okresie drugie miejsce należało do Radia ZET, które zyskało 0,40 pkt. proc. do 17,27 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęła Jedynka (spadek z 12,87 proc. do 10,55 proc.).

40-59

styczeń 2012 : czerwiec 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

Radio RMF FM

24,16%

27,00%

Radio ZET

16,87%

17,27%

Jedynka

12,87%

10,55%

Trójka

11,16%

8,89%

Audytorium 17

6,20%

6,26%

Złote Przeboje

4,67%

4,62%

Radio ESKA

3,74%

4,19%

Radio Maryja

2,92%

2,83%

Radio Plus

1,05%

2,00%

Radio TOK FM

1,34%

1,04%

RMF Classic

1,05%

1,02%

RMF MAXXX

0,85%

0,98%

Radio Wawa

0,52%

0,63%

Dwójka

0,67%

0,59%

ESKA ROCK

0,58%

0,57%

CHILLI ZET

0,57%

0,48%

PLANETA FM

0,54%

0,39%

Antyradio

0,30%

0,33%

Radio PiN

0,18%

0,11%

Czwórka

0,13%

0,11%

Radio Roxy

0,07%

0,09%

N=

15336

14939


Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze wśród słuchaczy w średnim wieku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekw15
Eska leci na twarz. I dobrze, nikt nie chce 100 razy dziennie słuchać super hitów Eney. Planeta dobra stacja, oryginalne kawałki house, dub step, których nie usłyszy nigdzie indziej została zamknięta. Najgorsza decyzja grupy ZET. Lepiej dać ZET Gold, co leci prawie to samo co w głównym Radio ZET.
15 9
odpowiedź
User
3#
Trójkowy orzeł zaniemógł, ale ważne, że jeszcze nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele, tak nielicznym... pod warunkiem, że mieli wydaną płytę tam, gdzie trzeba lub chociaż odpowiedni budżet na promocję.
Ja, wierny słuchacz Trójki od wielu lat, czekam na jak najszybszy upadek tej stacji i zmianę dyrekcji oraz połowy redakcji muzycznej. Krzywda im się nie stanie, bo za umiejętność gry w te klocki szybko znajdą pracę w dwóch najbardziej popularnych rozgłośniach komercyjnych. Poza tym tam będzie im łatwiej, bo nie trzeba się napinać i udawać undergroundowca, offowca czy hipstera. Grasz, to, co się opłaca i nie trzeba się użerać ze słuchaczami, którzy wyłapują każdy fałsz i kryptoreklamę.
Pijcie zatem do dna!
8 8
odpowiedź