SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF umacnia pozycję

Radio Zet, mimo kosztownej kampanii z Madonną, traci udział w rynku

Czy kosztowna kampania reklamowa Radia Zet z gwiazdą muzyki pop - Madonną nie sprawdziła się? Taki wniosek można wysunąć po analizie najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Udział w rynku słuchalności Radia Zet wyniósł w okresie listopad-grudzień 2005 tylko 19,1% i był najniższy od kilkunastu miesięcy.

Jak powiedział nam jeden z analityków rynku radiowego kampania reklamowa Radia Zet z Madonną była przegrzana PR-owska, kiepski spot, fatalny i śmieszny udział Zamachowskiego. Słowem widać, że podobnie jak z Lindą kampania się nie udała.

Pozycje lidera utrzymuje RMF FM, zyskuje także "Trójka".

Udział w rynku słuchalności

 

wrzesień  - listopad 2004

październik  : grudzień 2004

listopad 2004 : styczeń 2005

RMF

22,7%

22,3%

22,6%

Zet

20,6%

19,6%

19,1%

PR1

15,0%

15,6%

15,3%

PR3

5,8%

6,2%

6,3%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, IX-I 2005, ogół badanych

 

Zasięg dzienny

 

wrzesień  - listopad 2004

listopad 2004 : styczeń 2005

RMF

27,9%

28,0%

 Zet

25,5%

24,4%

PR1

16,5%

16,1%

PR 3

6,7%

7,2%

Najnowsze dane wskazują też na wyraźne umocnienie pozycji RMF FM jako lidera swojej w grupie docelowej 25-39 lat. Przewaga nad kolejną stacją wynosi blisko 6%. Stale wzrasta także udział RMF FM w rynku słuchalności w stosunku do dwóch poprzednich fal.

Udział w rynku słuchalności

 

wrzesień -listopad 2004

październik 2004 : grudzień 2004

listopad 2004 : styczeń 2005

RMF FM

28,5%

29,2%

30,0%

Radio Zet

26,9%

25,3%

24,2%

PR 3

7,1%

7,2%

7,4%

PR 1

4,9%

5,1%

4,9%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat

Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl