SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rob Reily globalnym dyrektorem kreatywnym McCann Worldgroup

Rob Reily z początkiem marca obejmie stanowisko globalnego dyrektora kreatywnego w McCann Worldgroup.

Reily zastąpi na tym stanowisku Linusa Karlssona, który jako dyrektor kreatywny będzie odpowiadał za kreację w Commonwealth, subagenji McCann Worldgroup obsługującej wyłącznie General Motors. Natomiast Andreas Dahlqvist, jego dotychczasowy zastępca, będzie pełnił analogiczną funkcję w teamie kreatywnym Commonwealth, dodatkowo będąc prezesem McCann Creative Leadership Council.

Poprzednio Rob Reilly od 2003 roku związany był z agencją Crispin Porter & Bogusky, gdzie pełnił funkcję copywritera. Następnie awansował na stanowisko szefa kreacji, a do jego zadań należało kierowanie zespołem obsługującym Burger King. Pracował również dla takich marek jak Microsoft, Dominos, Old Navy i Kraft.

W przeszłości Reily był już związany z siecią McCann. W połowie lat 90. pełnił w niej funkcję copywritera, pracując m.in. dla Coca-Coli.

Dołącz do dyskusji: Rob Reily globalnym dyrektorem kreatywnym McCann Worldgroup

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl