Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami rowerów Storm

Robert i Anna Lewandowscy zostali ambasadorami reklamowymi polskiej marki rowerowej Storm.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami rowerów Storm

Pierwsza kampania marki Storm z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich planowana jest na drugą połowę maja br. Współpraca obejmie działania wizerunkowe, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS. Wszystkie aktywności wspierać będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych, a także na tradycyjnych nośnikach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-ile-zarabia-agencja-rl-media ##

- O marce Storm po raz pierwszy usłyszałem w momencie, gdy jej właściciel złożył nam propozycję współpracy. Zdziwiłem się, gdy usłyszałem jak silną pozycję udało jej się zdobyć na polskim rynku w ostatnich latach. Do rozpoczęcia współpracy skłoniła nas jednak wizja i historia, która stoi za tą marką. Marzenia, ciężka praca, wielkie ambicje, stawianie na jakość i ciągły rozwój, a jednocześnie wiara w takie wartości jak promowanie zdrowego i rodzinnego stylu życia, to wszystko jest spójne z tym czym sami na co dzień się kierujemy. Dlatego bardzo się cieszę, że wraz z Anią będziemy mogli wspólnie wspierać polską markę Storm w jej rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń - powiedział Robert Lewandowski.      

Rowery Storm dostępne są w ponad 350 punktach dystrybucji w całej Polsce, w szczególności w małych i średniej wielkości miejscowościach. Marka powstała w 2015 roku w Wielkopolsce, gdzie znajduje się również jej zakład produkcyjny.

- Jesteśmy polską firmą o międzynarodowych ambicjach, dlatego naszym marzeniem było, aby zaprosić do współpracy Roberta i Annę Lewandowskich, którzy są dla nas wzorem i najlepszym przykładem na to, jak ciężką pracą oraz wzajemnym wsparciem można dojść na szczyt i spełniać swoje marzenia. Taką drogą podąża również marka Storm i jestem dumny, że dalej będziemy nią iść wspólnie, inspirując coraz więcej osób do aktywnego, rodzinnego stylu życia i rozpoczęcia przygody z naszymi jednośladami – powiedział Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki Storm.

Kolejna wspólna reklama

Robert i Anna Lewandowscy w przeszłości wspólnie występowali w kampaniach reklamowych m.in. sieci dyskontów Lidl. Oboje promują też markę sportową 4F i brand cateringu dietetycznego Anny Lewandowskiej SuperMenu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?