Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade

Rusza promocja napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola Poland Services) największa w historii tej marki na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade
Robert Korzeniowski

W ramach rozpoczętej właśnie promocji za zakup dwóch butelek napoju Powerade Ion4 lub Powerade Zero można otrzymać bidon z własnym nazwiskiem oraz wybranym sportowym motto. Wystarczy kody z opakowań wpisać w formularzu na stronie powerade.pl, a bidon zostanie wysłany pocztą. W akcji, zaplanowanej do końca października, do rozdania jest 5,5 mln bidonów.

Jednocześnie do sprzedaży po kilku latach nieobecności wraca wersja Powerade Cherry. - Chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów. Jak pokazują badania, smak ten jest jednym z bardziej lubianych i pożądanych - podkreśla Rafał Jakubowiak, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Promocję z bidonami będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”, której twarzą jest Robert Korzeniowski. Reklamy będą emitowane w telewizji i internecie oraz eksponowane w punktach sprzedaży.

grafika

Za zakup mediów odpowiadat dom mediowy Starcom, działania w internecie realizuje agencja K2 Internet, a wsparciem w zakresie PR zajmuje się agencja Havas Sports & Entertainment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?