Nowy dyrektor w MWE Networks. Przeszedł z Kino Polska

Robert Kosobucki zasilił szeregi Grupy MWE Networks, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  W nowej firmie ma wzmocnić dział marketingu, odpowiadając za świadomość marek, budżety, strategie, wyniki i rozwój.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Nowy dyrektor w MWE Networks. Przeszedł z Kino Polska

Kosobucki od końca lat 90-tych jest związany z rynkiem telewizyjnym, zajmował się marketingiem sprzedaży czasu antenowego, marketingiem i dystrybucją kanałów Tele 5 i Polonia1, przez ostatnie 10 lat był związany z Grupą Kino Polska, gdzie zajmował się badaniami oraz analityką między innymi kanałów Stopklatka i Zoom TV jak również kanałów Filmbox, zarówno w Polsce jak i za granicą. Robert Kosobucki jest także członkiem rady nadzorczej organizacji nadawców Moc TV.

„Moim celem będzie uspójnienie komunikacji”

Pozyskanie nowego menadżera ma wzmocnić firmę Michała Winnickiego na rynku. - Robert Kosobucki to dokładnie ten lider, którego potrzebowaliśmy w MWE Networks. Rozmawialiśmy godzinami o liczbach, analizach, planach i możliwościach, a on od razu dostrzegł i opisał potencjał naszej firmy, który wcześniej mógł pozostać niezauważony. W praktyce pokazał, jak możemy działać lepiej i skuteczniej, co już przekłada się na imponujące wyniki.  Powiem to jasno: mamy wybitnego fachowca po naszej stronie! Robert przejmuje strategiczną odpowiedzialność za marketing, koncentrując się na rozbudowaniu silnej świadomości naszych marek, optymalizacje budżetów oraz przekładaniu działań marketingowych na konkretne korzyści biznesowe. Tworzymy kolejny potężny filar napędowy, który umocni pozycję MWE Networks na rynku - powiedział Karol Warda, wiceprezes Grupy MWE Networks. 

- Grupa MWE Networks jest nadawcą blisko 20 kanałów, w tym kanał Antena HD w zasięgu naziemnym ogólnopolskim. Posiada także własną infrastrukturę złożoną z lokalnych MUX-ów naziemnych. To bardzo duży potencjał, z dotarciem do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Nadawca działa w kilku segmentach telewizyjnych, dzięki czemu dywersyfikuje widownie i pozyskuje unikalne grupy docelowe.  Moim celem będzie uspójnienie komunikacji, poszerzanie świadomości i lojalizacja widowni. Łącząc te zadania z entuzjastycznym i pełnym energii zespołem, jestem przekonany o stałym wzroście zainteresowania ofertą programową grupy MWE Networks zarówno widzów jak i partnerów biznesowych - mówił Robert Kosobucki, dyrektor marketingu i rozwoju Grupy MWE Networks.

Grupa MWE Networks podaje, że jest dziewiątą komercyjną grupą medialną Polsce. Posiada w swoim portfolio: ogólnopolską telewizję Antena HD, ponadregionalną TVC, kanały rozrywkowe: TVC Super, Power TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Szlagier TV, dziecięce: Top Kids, Junior Music, Junior Channel i tematyczne: Home TV, Adventure, Filmax, Xtreme TV, Pogoda24 oraz Ultra TV 4K oraz sportowy Golf Zone. Ponadto grupa jest operatorem regionalnych multipleksów DVB-T w takich miastach jak: Wrocław, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa i Tomaszów Mazowiecki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry