SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski w kampanii na 65-lecie Totalizatora Sportowego

Pod hasłem #WielkieChwile wystartowała kampania promująca 65-lecie Totalizator Sportowy. Ambasadorem akcji jest Robert Lewandowski.

Article

Kampania ma charakter wizerunkowy. - Celem powołania Totalizatora Sportowego w 1955 roku od początku była odbudowa zniszczonej przez wojnę infrastruktury sportowej w Polsce. Jego udział od 65 lat jest widoczny na tysiącach obiektów w naszym kraju. Staramy się być tam, gdzie tworzy się historia, gdzie Polacy kibicują najlepszym i wszyscy wspólnie przeżywamy wielkie chwile. Dlatego z dumą wspieramy najważniejsze wydarzenia sportowe i kulturalne oraz współpracujemy z wybitnymi postaciami świata sportu - powiedziała Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek zarządu Totalizatora Sportowego.

Lewandowski promuje Totalizator Sportowy

Bohaterem spotu jest nowy ambasador Totalizatora Sportowego, najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski. Sportowiec podkreśla, że marka jest największym mecenasem sportu w Polsce. Film przeplatany jest kadrami, na których widać sukcesy polskich sportowców.

-  Jesteśmy dumni, że tak utalentowany sportowiec stał się częścią naszych jubileuszowych obchodów - komentuje Magdalena Kopka-Wojciechowska.

Za obsługę mediową kampanii odpowiada Starcom.

Robert Lewandowski promuje także własne produkty

Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu 2020 r. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), ponadto od sierpnia ub.r. reklamuje T-Mobile Polska (obecnie występuje w bożonarodzeniowej kampanii telekomu).

W styczniu został ambasadorem reklamowym marki 4F.

Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego. W sierpniu ub.r. do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku 2020 r. - kawa RL9.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w kampanii na 65-lecie Totalizatora Sportowego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jeszcze mu mało
Czyli oprócz niekupowania 4F nie będę grał w lotto dopóki on ma z tym coś wspólnego. Dzięki za ostrzeżenie.
odpowiedź
User
AsA
Robercik jeszcze w Orlenie będzie?
odpowiedź
User
Hana
Som, sumom, od szejśćdziesięciu ....
odpowiedź