Robert Lewandowski promuje kawę RL9 Coffee, część zysku przekaże seniorom

Piłkarz Robert Lewandowski wesprze Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej. 10 procent ze sprzedaży kawy RL9 Coffee zostanie przekazana na wsparcie osób starszych w walce z koronawirusem.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Lewandowski jest ambasadorem marki kawy RL9 Coffee – najpierw pojawiła się w Niemczech, a od stycznia 2020 roku można ją kupić również w Polsce. Do tej pory dostępna była w sieci Lidl, a w tym tygodniu trafiła też do sklepu internetowego Anny Lewandowskiej Foods by Ann.

Jeszcze w marcu Anna i Robert Lewandowscy przekazali milion euro na walkę z koronawirusem.

"Dziś wszyscy jesteśmy świadomi trudności sytuacji, jaka nas otacza. Dziś wszyscy gramy w jednej drużynie. Bądźmy silni w tej walce i bądźmy jednomyślni. Jeśli możemy w sposób bezpieczny komuś pomóc, to róbmy to. Zdecydowaliśmy się przekazać 1 mln euro na walkę z koronawirusem. (…) Wierzymy, że szybko wrócimy do normalności. Bądźmy razem, bądźmy solidarni" – pisali w swoich mediach społecznościowych. Wiele razy zwracali się też do swoich obserwujących, aby pozostali w domu, jeśli to tylko możliwe i wychodzili tylko wtedy, kiedy jest to niezbędne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych