SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski z własną marką napoju RL9 Pro, producentem Oshee

Do sprzedaży trafia napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski. RL9 Pro początkowo będzie dostępny w sklepach Żabka, jego produkcją zajmuje się firma Oshee Polska, z którą Lewandowski ma od półtora roku umowę reklamową.

Article

RL9 Pro jest oferowany w trzech wariantach: Footbal Formula, Power Formula i Recovery Formula. Dwa pierwsze są sprzedawane w plastikowych butelkach, a trzeci w puszkach.

Wszystkie zawierają kompozycję witamin, magnezu i potasu. To napoje funkcjonalne skierowane do osób uprawiających sport.

- Dwadzieścia lat pracy, tyle zajęło mi, by być w miejscu, w którym jestem. Nic nie przychodzi z dnia na dzień i mogę o tym sporo powiedzieć.  Zdobyte doświadczenie, daje mi możliwość podzielenia się wiedzą i wskazówkami. Dużo ludzi mnie o nie pyta. Pomysł na stworzenie RL9 Pro narodził się właśnie z tego zainteresowania - komentuje Robert Lewandowski. - Moja praktyczna wiedza z zakresu sportowych przygotowań, metody, dieta, wszystko co sprawia, że czuję się silny i dobry w tym co robię, mogą być wykorzystane także przez innych. Pokazuję to co mam rozpoznane i sprawdzone w działaniach. Dlatego razem z Oshee, stworzyliśmy profesjonalną linię sportowych napojów funkcjonalnych - dodaje.

Na razie do sprzedaży trafi wariant Power Formula. Od środy jest dostępny w sklepach Żabka, a z czasem ma trafić także do innych sieci handlowych. W sierpniu na rynek zostaną wprowadzone kolejne wersje napoju RL9 Pro.

- Zarówno Power Formula, jak i cała linia RL9 Pro by Oshee, powstały z myślą o osobach świadomie podchodzących do treningu. Wszystkie proponowane produkty mają na celu wsparcie funkcjonowania organizmu, na każdym z trzech etapów: przed treningiem, w jego trakcie i podczas okresu regeneracji - opisuje Robert Lewandowski.

Produkcją i dystrybucją napoju RL9 Pro zajmuje się Oshee Polska.

Uruchomiono już serwis internetowy RL9 Pro oraz profile marki na Facebooku i Instagramie. Jej hasło główne, umieszczone na opakowaniach, brzmi: „My training’s secret”.

Lewandowscy ambasadorami marketingowymi Oshee

Na początku ub.r. Robert Lewandowski podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym jej produktów, przede wszystkim wód mineralnych, napojów izotonicznych i funkcjonalnych. Zakończył tym samym kilkuletnią współpracę z Coca-Colą. Wizerunek zawodnika zamieszczono m.in. na opakowaniach wody Oshee Vitamin Water.

Kontrakt reklamowy z Oshee Polska zawarła też Anna Lewandowska, promuje wodę mineralną Kinga Pienińska. Lewandowska od trzech lat rozwija swoją markę zdrowych przekąsek Food by Ann dostępnych m.in. w Lidlu i Polomarkecie - wiosną br. w tej drugiej sieci pojawiły się sorbety tej marki.

Lewandowscy uruchomili też kilka biznesów w branży marketingowej. Dwa lata temu razem ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem otworzyli agencją marketingową Stor9_, a jesienią 2017 roku firma Roberta Lewandowskiego kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media uruchomionym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media).

RL9pro to kolejny napój oparty na wizerunku piłkarza. Wiosną ub.r. do sprzedaży w sklepach Żabka i Freshmarket trafił TurboGrosik Energy Drink, którego ambasadorem marketingowym jest Kamil Grosicki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski z własną marką napoju RL9 Pro, producentem Oshee

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
( | )
Po dwóch latach spokoju R. Lewandowski znowu będzie wychodził z lodówki.
odpowiedź
User
gasnąca gwiazda
Po dwóch latach spokoju R. Lewandowski znowu będzie wychodził z lodówki.
Nigdy nie przestał. W zeszłym roku były mistrzostwa przecież, gdzie jako kapitan się tak... no cóż... nie wykazał.
odpowiedź
User
Ariadna
Nazewniczo i produktowo celuje w niezbyt lotną intelektualnie grupę odbiorców.
odpowiedź