SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski twarzą kampanii Coca-Cola Zero Cukru

Ruszyła kampania nowego smaku Coca-Cola Zero Cukru, promowana przez Roberta Lewandowskiego. Koncept kreatywny przygotowała agencja McCann Worldgroup.

Article

W kampanii promującej nowy smak Coca-Coli obok Roberta Lewandowskiego występują kibice.

Działania promocyjne trwają od początku sierpnia, a ich główną częścią jest spot telewizyjny. Oprócz tego marka prowadzi działania w digitalu - na platformach Ipla, TVPlayer, YouTube, Filmweb oraz Spotify, social mediach  - na Facebooku i Instagramie oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach.

Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin Stankiewicz, Rezi, Blowek oraz Rafał Masny.

Za koncepcję kreatywną i działania ATL kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, za działania reklamowe Agencja Reklamowa Fortis BTL, a za digital i social media - LiquidThread. Obsługę PR powierzono agencji Hill + Knowlton Strategies, a planowanie i zakup mediów domowi mediowemu Mediacom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski twarzą kampanii Coca-Cola Zero Cukru

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Wstydz sie Robert jestes taki hytry na pieniadze reklamujesz taki niezdrowy napoj ,przyczyniasz sie do chorob co na to twoja zona opetana zdrowym stylem zycia
odpowiedź
User
392
Kasa się liczy, a nie zasady.
odpowiedź
User
arturo
Robercie nie przejmuj sie komentarzami oni tylko krytykuja z zazdrosci swietnia reklama super pozdrawiam
odpowiedź