Robert Zakrzewski: z TVP do Brainshake

Robert Zakrzewski dołączył do agencji Brainshake, obejmując nowo utworzone stanowisko sponsorship and sales directora. Poprzednio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako sponsorship and sales director w Brainshake Robert Zakrzewski od połowy listopada zajmuje się przede wszystkim przygotowywaniem projektu Eurozone 2012 stworzenie stref kibica w miastach niebędących gospodarzami meczów Euro 2012. Strefy mają zostać zorganizowane w miastach takich jak Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Szczecin, Kielce, Zabrze czy Rzeszów i funkcjonować przez cały czas trwania turnieju, tzn. od 8 czerwca do 1 lipca.

grafika

Poprzednio Robert Zakrzewski pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej, pełniąc funkcję doradcy klienta ds. sponsoringu w sporcie. Zajmował się współpracą przy sponsoringu programów sportowych z takimi markami i firmami jak Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Play, PKO BP czy Biedronka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu