SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,2 mln widzów „Rodzinka.pl 10”. TVP2 przegrała z Polsatem i TVN

Dziesiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,39 mln zł.

Article

Średnia oglądalność 10. edycji serialu „Rodzika.pl” (odcinków pokazanych w okresie od 3 marca do 2 czerwca br.) wyniosła 1,22 mln widzów, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 maja br., który zainteresował 1,40 mln osób.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. Ósmą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,26 mln osób przy udziałach na poziomie 9 proc. w 4+ oraz 11,70 proc. w 16-49.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 15,34 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 9,92 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 6,87 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Dwójka zajęła odpowiednio drugie i trzecie miejsce.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 8” wyniosły 6,39 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 5,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów „Rodzinka.pl 10”. TVP2 przegrała z Polsatem i TVN

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bumek
"Rodzinka" stała się nudna jak flaki z olejem. Dzieciaki żyją w nierealnym świecie. Co chwilę nowa dziewczyna, seks w aucie, tak nie jest
36 11
odpowiedź
User
MF
Jak wewnętrzna produkcja TVP, to kolejna porażka.
26 10
odpowiedź
User
Adam
Czemu oni to jeszcze produkują?
20 9
odpowiedź
User
Matt
Szczerze? Pierwsze 5 sezonów było super. Jeszcze 6 i 7 dało się oglądać. Niestety, sezony 8,9, 10 były bardzo nudne, brakowało ewidentnie pomysłu na sceniariusze. Niestety, serie które pisała kanadyjska produkcja były w miarę ok, kiedy przejeli to polacy to zaczęły byc po prostu flaki z olejem. Mówię to z wielkim bólem, gdyż mam sentyment do rodzinki i kiedyś rzeczywiście świetnie się to oglądało.
16 8
odpowiedź
User
widz
Jak słyszę wydzierającą się Korzuchowską od razu zmieniam kanał.
12 8
odpowiedź