SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony 2” hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów

Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,9 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 1,36 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku.

Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

„Rolnik szuka żony 2” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,9 mln osób. Przełożyło się to na 24,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 21,03 proc. w grupie komercyjnej.

Do tej pory największą widownią cieszył się trzeci odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 4,16 mln oglądających.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-09-2015

3 714 369

22,47%

13-09-2015

3 828 894

25,30%

20-09-2015

4 161 316

26,43%

Średnio:

3 901 389

24,69%


Dla porównania, pierwszą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,35 proc. i 14,02 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 1,36 mln widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest Polsat, emitujący wówczas „Tylko muzykę” (zobacz dane jej oglądalności) i filmy fabularne, co daje mu jak na razie 11,58 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”; 11,14 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i „Paranienormalni Tonight”; 6,62 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a trzecie miejsce zajmuje Polsat.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Rolnik szuka żony 2

3 901 389

24,69%

21,03%

Polsat

1 829 635

11,58%

11,59%

TVN

1 759 615

11,14%

13,29%

TVP2

1 046 514

6,62%

9,38%

W drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” występuje czterech rolników poszukujących partnerek na całe życie oraz jedna rolniczka szukająca męża. Reality-show prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję odpowiada firma  FremantleMedia Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 2” hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boryna
Robią z tych biednych rolników życiowych niedołęgów - stad mój opór przeciwko takim programom.
odpowiedź
User
Ja_2015
Boryna nie oglądasz tego programu. Ta edycja to bardziej cwaniaczki które chcą się pokazać w tv. Wcale nie brzydcy młodzi faceci którzy traktują laski przedmiotowo.
odpowiedź
User
jakub2
Każdy przecież zna piosenkę " Każdy rolnik postępowy sam zapładnia własne k..................."
itd itp ,
a po za tym co nie mają innego inwentarza ? dają z siebie robić pośmiewisko a telewizja kręci tanie programy
odpowiedź