SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Jedynka znokautowała konkurencję

Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,64 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 420 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 11,76 mln zł.

„Rolnik szuka żony 3”, fot.tvpArticle

„Rolnik szuka żony 3” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.25, w okresie od 4 września do 20 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 4,64 mln osób. Przełożyło się to na 29,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 26,69 proc. w grupie 16-59.

Największą widownią cieszył się odcinek produkcji z 23 października br. - zgromadził on przed telewizorami 5,13 mln oglądających. Z kolei finał programu śledziło średnio 4,96 mln osób (był to trzeci najchętniej oglądany odcinek serii).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Data

Godz.

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

04-09-2016

21:25 - 22:11

3 831 626

25,90%

1 439 349

22,24%

2 153 507

23,14%

11-09-2016

21:26 - 22:10

3 830 135

25,99%

1 582 696

23,42%

2 324 974

24,34%

18-09-2016

21:27 - 22:12

4 410 098

28,93%

1 598 993

24,32%

2 450 062

25,25%

25-09-2016

21:25 - 22:10

4 562 044

30,25%

1 786 416

26,16%

2 596 919

26,94%

02-10-2016

21:25 - 22:10

4 551 867

29,89%

1 706 236

25,05%

2 540 339

26,01%

09-10-2016

21:29 - 22:14

4 807 652

30,58%

1 814 821

26,42%

2 705 643

27,27%

16-10-2016

21:25 - 22:10

4 743 506

29,96%

1 762 253

25,49%

2 732 768

27,08%

23-10-2016

21:27 - 22:12

5 128 546

31,67%

1 926 997

27,26%

2 915 894

28,47%

30-10-2016

21:25 - 22:10

4 899 481

30,89%

1 735 734

25,26%

2 815 836

28,06%

06-11-2016

21:25 - 22:11

5 070 371

32,11%

1 761 886

26,06%

2 803 253

28,40%

13-11-2016

21:28 - 22:13

4 899 002

30,55%

1 830 984

25,95%

2 740 915

26,86%

20-11-2016

21:26 - 22:16

4 957 963

31,55%

1 760 430

25,44%

2 789 984

27,91%

Średnio:

4 644 035

29,92%

1 725 679

25,28%

2 632 257

26,69%

Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 4,22 mln osób, co przełożyło się na 25,94 proc. udziału w 4+ i 21,64 proc. w 16-49. Oznacza to, że program zyskał 420 tys. widzów. Zdecydowanie zwiększyły się również jego udziały w rynku.

Z kolei pierwszą serię programu, pokazywaną jesienią 2014 roku śledziło średnio 3,62 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 23,68 proc. i 19,95 proc. udziału. W tym ujęciu wzrost wyniósł aż 1,02 mln widzów.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Edycja

AMR

SHR %

SHR %

I - jesień 2014

3 620 191

23,68%

19,95%

II - jesień 2015

4 219 871

25,94%

21,64%

III - jesień 2016

4 644 035

29,92%

25,28%

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas „Kabaret na żywo” i inne formaty kabaretowe oraz „CSI: Cyber”, co dało mu 11,36 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. serial „Na noże”; 8,75 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i kabarety; 4,33 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Rolnik szuka żony 3

4 644 035

29,92%

1 725 679

25,28%

2 632 257

26,69%

Polsat

1 763 436

11,36%

820 203

12,02%

1 220 166

12,37%

TVN

1 358 892

8,75%

808 674

11,85%

1 051 350

10,66%

TVP2

672 000

4,33%

352 505

5,16%

485 452

4,92%

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków trzeciej serii reality-show wyniosły 11,76 mln zł. Dla porównania, druga edycja zarobiła z reklam 10,81 mln zł, a pierwsza - 10,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Czwarty sezon „Rolnik szuka żony” widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku. Obecnie trwają castingi do hitowego reality-show - tak jak do tej pory, kandydatów na partnera życiowego będą szukać zarówno mężczyźni jak i kobiety. Aby zgłosić się do programu należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej rolnikszukazony.tvp.pl.

„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym pięciu mężczyzn (zdarzają się kobiety) prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i wybierają te, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada FremantleMedia Polska. Reality-show powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Farmer Wants a Wife”.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Jedynka znokautowała konkurencję

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krytyk
Ale zaraz, przecież dane Nielsena są niemiarodajne!
odpowiedź
User
jerz_Jeży
Ale zaraz, przecież dane Nielsena są niemiarodajne!

Niemiarodajne są tylko te zaniżone. Jak obwieszczają sukces TVP, są już w pełni wiarygodne. Taka oto logika prezesa Kurskiego.
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Misyjne "Rolnik szuka żony" :D Zamiast ogłaszać takie wyniki trzeba dokładnie zlustrować tego Nielsena bo pradziadek sprzątaczki tam pracującej śpiewał Międzynarodówkę raz po pijaku a 5 pokoleń temu u prapra dziadka jednego z ankieterów znaleziono "Kapitał" Marksa :D :D Ale komisarz kÓrski na pewno to wyjaśni :)
odpowiedź