SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosną budżety reklamowe w internecie, traci prasa

Od kilku lat rośnie wartość reklamy w internecie, a spada w prasie- pokazuje najnowszy raport domu mediowego ZenithOptimedia.Szacunki pokazują, że w tym roku sieć pod względem przychodówreklamowych wyprzedzi magazyny.

ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wartość reklamy winternecie 54 mld dolarów, natomiast w magazynach - 45,5 mlddolarów. Oznacza to, że sieć pod względem całorocznych przychodówreklamowych po raz wyprzedzi te media drukowane. Natomiastdzienniki nadal będą osiągać wyższą wartość reklamową, ale wprzyszłym roku spadnie ona poniżej 100 mld dolarów.

zenithreklama

Dynamiczny rozwój reklamy internetowej ma się utrzymywać wdalszym ciągu - według danych Zenith Optimedia w 2011 roku osiągnieona prawie dwukrotnie większy udział w całościowym rynku reklamowymniż w 2007 roku. W tym czasie najwięcej stracą media drukowane:dzienniki i magazyny. Dominującą pozycję utrzyma telewizja, wktórej za dwa lata roku ma być lokowane 40 proc. budżetówreklamowych. Udział radia w rynku reklamowym ma się nieznaczniezmniejszyć, natomiast stagnacja dosięgnie kina i outdoor.

zenitg

Dołącz do dyskusji: Rosną budżety reklamowe w internecie, traci prasa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl