SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie popularność kanałów informacyjnych

W marcu br. swoje udziały w rynku poprawiły czołowe stacje informacyjne: TVP Info, TVN 24 i Polsat News, ale tylko trzeci z tych graczy podniósł również średnią dobową widownię.

Liderem segmentu kanałów informacyjnych była w zeszłym miesiącu niezmiennie telewizja TVP Info, która w marcu br. zanotowała 3,72 proc. udziału w  rynku, czyli o 0,07 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Jednak o 2,07 proc. spadła jej średnia dobowa oglądalność i wyniosła 236 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wzrost udziału, ale spadek widowni dotknął też konkurencyjny kanał TVN 24. W marcu br. jego udział w rynku wzrósł do 2,49 proc. z 2,46 proc. rok wcześniej, ale jednocześnie jego widownia spadła o 3,16 proc. do 158 tys. osób.

Najmłodszy gracz na rynku, czyli Polsat News, który zajmuje trzecie miejsce w zestawieniu, miał w  marcu br. udział na poziomie 0,33 proc., czyli wyższy o 0,05 pkt. proc. niż w marcu ub.r. Wzrosła też jego widownia – o 14,57 proc. do 21 tys. oglądających.

Oglądalność czwartej w rankingu Superstacji spadła najbardziej, bo aż o 20,09 proc. do 10,6 tys. osób, a jej udział w rynku zmalał z 0,20 do 0,17 proc.

   Wszyscy 4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP Infoluty2010300 4104,42%
 marzec2009241 4263,65%
 marzec2010236 4373,72%
 
TVN 24luty2010182 1112,68%
 marzec2009163 2162,46%
 marzec2010158 0632,49%
 
Polsatluty201030 5730,45%
Newsmarzec200918 3630,28%
 marzec201021 0380,33%
 
Superstacjaluty201012 9180,19%
 marzec200913 2780,20%
 marzec201010 6110,17%


Podobnie jak w poprzednich miesiącach w dół poszła oglądalność kanałów biznesowych, wśród których najwięcej straciła stacja TV Biznes. Udział kanału biznesowego Polsatu spadł aż o 0,4 pkt proc. do 0,03 proc. Konkurencyjny TVN CNBC Biznes również miał w marcu br. 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym, ale jego spadek wyniósł raptem 0,01 pkt. proc.

   Wszyscy 4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TV Biznesluty20102 7120,04%
 marzec20094 8340,07%
 marzec20102 1370,03%
 
TVN CNBCluty20102 2710,03%
Biznesmarzec20092 3190,04%
 marzec20101 7340,03%


Najpopularniejsze programy

TVP Info  Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
TELEKURIER05-03-201021:071 176 4377,48%
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY01-03-201021:30841 1025,42%
RELACJA NA ZYWO01-03-201009:13764 67116,41%
KAWALERIA POWIETRZNA /TELENOW.DOK.POL./21-03-201011:57741 9367,49%
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE24-03-201021:44735 9095,93%
MLODZIEZ KONTRA...CZYLI POD OSTRZALEM /PROGR. PUBL./28-03-201020:53691 6564,02%
RAPORT Z POLSKI /PROGR.INFO/01-03-201017:15631 4715,43%
INFO DZIENNIK ZDARZYLO SIE DZIS! /PROG.INFO.POL./05-03-201022:15607 7705,04%
PRAWDA EKRANU /PROG.PUB./27-03-201020:00588 5493,91%
DEBATA KOMOROWSKI-SIKORSKI21-03-201013:01585 7325,18%
LISTY DO PRL-U /REP.POL./06-03-201022:23578 4954,78%
OGLOSZENIE PLATNE13-03-201022:15554 3344,35%
INFO SOBOTA06-03-201012:59542 7147,37%
FORUM /PROG.PUBLICYSTYCZNY/05-03-201020:09541 7983,32%
PRAWYBORY PREZYDENCKIE 2010 - KOMENTARZE /PROG.PUBL.POL./21-03-201013:49529 2724,49%
 
TVN 24  Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/01-03-201010:14733 23015,55%
RELACJA NA ZYWO01-03-201009:15567 09112,20%
DEBATA /RELACJA/21-03-201013:01561 7474,97%
FAKTY PO FAKTACH14-03-201019:20540 2243,25%
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./09-03-201022:01493 6724,20%
LOZA PRASOWA /PROG.PUBLIC.POL./21-03-201013:49464 2203,93%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./04-03-201020:01450 8092,82%
WLADCY MARIONETEK /FILM DOK.POL./14-03-201011:41439 4453,95%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./14-03-201010:55424 7094,14%
ROZMOWA RYMANOWSKIEGO /PROG.PUBL.POL./30-03-201021:30390 1662,60%
FINAL PRAWYBOROW /PROG.INFO.POL./27-03-201010:58384 0386,22%
POLSKA I SWIAT /MAG.INF.POL/11-03-201020:25364 9842,26%
SERWIS INFORMACYJNY01-03-201009:00332 5338,34%
DZIEN PO DNIU /MAG. INFO. POL./09-03-201022:59328 4414,65%
PIASKIEM PO OCZACH / PROG. POLIT. POL /05-03-201020:01326 7472,04%
 
Superstacja  Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./31-03-201019:15842920,65%
PUSZKA PARADOWSKIEJ /PROG.PUBL./07-03-201013:10765090,70%
NIE MA ZARTOW /PROG.PUBL.POL./11-03-201022:00733700,57%
INFORMACJE19-03-201013:15683721,61%
TYDZIEN ZLECIAL /PROG.PUBL./13-03-201017:41640450,55%
DOOKOLA SWIATA /PROG.INFO.POL./27-03-201018:38539790,45%
TEKSTY I KONTEKSTY /PROG.PUBLIC.POL./10-03-201018:40525600,39%
FINAL DNIA /SERWIS INFORMACYJNY/18-03-201023:43522311,08%
ANNA GARAJ /CYKL REP.POL./14-03-201010:57511270,50%
GILOTYNA /PROG.ROZR.POL./26-03-201021:39497920,37%
ROZMOWA DNIA /PROG.PUBL.POL./31-03-201020:40462940,29%
JEDNYM OKIEM /REP./20-03-201015:39425880,51%
KRZYWE ZWIERCIADLO /PROG.PUBL.POL./04-03-201019:40363220,23%
TELESPRZEDAZ25-03-201014:55316270,69%
TV MARKET04-03-201023:59314670,77%
 
Polsat News  Wszyscy 4+
ProgramDataGodz.AMRSHR %
GOSC WYDARZEN /PROG.PUBL.POL./02-03-201019:171453340,98%
INFORMACJE13-03-201022:001420181,04%
RELACJA NA ZYWO01-03-201010:101139682,34%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/01-03-201010:241111022,40%
WYDARZENIA10-03-201015:491090981,42%
SPORTOWE PODSUMOWANIE DNIA /PROG.SPORT.POL./02-03-201022:431038711,08%
CO DO MINUTY/PROG.INFO.POL./24-03-201021:591026300,85%
INTERWENCJA EXTRA /MAG.REP.POL./12-03-201019:301024660,68%
SPORT /SERWIS SPORT./29-03-201022:44921830,96%
POLSKA MAGAZYN REPORTEROW KRAJOWYCH /MAG.REP.POL./25-03-201018:34865520,72%
GRAFFITI /PROG.PUBL.POL./29-03-201008:49847982,40%
BIZNES INFORMACJE /PROGR.INFO./01-03-201016:31826790,86%
TO BYL DZIEN NA SWIECIE /PROG.INFO.PUBLIC.POL./24-03-201021:29747530,57%
TO BYL DZIEN / PROG.PUBL.INFO.POL./01-03-201020:00733620,44%
OBLICZA SWIATA /PROG.PUBL.POL./14-03-201019:45731830,43%


 

Dołącz do dyskusji: Rośnie popularność kanałów informacyjnych

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bao
zajmowanie się dziesiatymi procenta Polsat News to chyba zart. jaki jest bład pomiaru?
odpowiedź
User
2%
błąd pomiaru 2%:D polsat news = nisza, dół, pustka, zero.
odpowiedź
User
pytajnik
Po cholere utrzymywac Polsat News? Oddac studio nowej TV Biznes, przeniesc czesc dziennikarzy i wydawcow do tego kanalu i po sprawie. Zmniejsza sie koszty utrzymania kanalu przy udziale takiej samej widowni.
odpowiedź