Rośnie popularność mobilnego marketingu

Mobilny marketing stale zyskuje na znaczeniu - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Unica.

km
km
Udostępnij artykuł:

33 proc. marketerów (29 proc. z Ameryki Północnej, 37 proc. z Europy) twierdzi, że ich firmy stosują obecnie taktyki w zakresie mobilnego marketingu (m.in. mobilne wiadomości, mobilne aplikacje, mobilne strony internetowe).

24 proc. planuje zastosować tego typu działania w ciągu następnych dwunastu miesięcy, a 13 proc. w okresie późniejszym niż najbliższy rok. 10 proc. nie ma co do tego pewności, a 20 proc. w ogóle nie ma takich planów.

Analizując poszczególne kanały mobilnego marketingu, obecnie najczęściej stosowane są kampanie z wykorzystaniem SMS/MMS/WAP, z których korzysta 37 proc. firm. Następne pod tym względem są mobilne strony internetowe (33 proc.) i mobilne aplikacje (31 proc.).

Z kolei w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy z SMS/MMS/WAP zamierza korzystać 38 proc., z mobilnych witryn 33 proc., a z mobilnych aplikacji 32 proc. firm.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej