SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie widownia programu „Studio Polska”. TVP Info wygrywa z konkurencją

Program „Studio Polska” pokazywany na antenie TVP Info w tym roku ogląda średnio 603 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w paśmie nadawania audycji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.

Article

Program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.50. Średnia widownia audycji w okresie od 5 stycznia do 26 października br. wyniosła 603 tys. osób. Przełożyło się to na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Względem analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 68 tys. widzów. Od 6 stycznia do 27 października ub.r. cykl śledziło średnio 535 tys. osób, a jego udział wyniósł 4,67 proc. w 4+, 0,92 proc. w 16-49 i 1,73 proc. w 16-59.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie programu z 9 lutego br., które śledziło średnio 752 tys. osób.

TVP Info w paśmie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku stacji newsowych. Wiceliderem w tym paśmie jest TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,79 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.

Audycję aktualnie prowadzą Magdalena Ogórek i Jacek Łęski. Wcześniej gospodarzami cyklu byli: Maciej Pawlicki i Katarzyna Matuszewska.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie widownia programu „Studio Polska”. TVP Info wygrywa z konkurencją

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Suknsyn
Ogorka chca wywalic to teraz urosla widownia. Mam nadzieje, ze Opczowska bedzie zamiast tej starej zdzi.rr.y
29 37
odpowiedź
User
kaktus
Ludzie zrobili się ciekawi na głupoty przedstawiane i wygadywane przez panią Ogórek. Oby te durnoty widzom nie weszły w krew i potraktują to jako kiepski kabaret.
41 30
odpowiedź
User
Pawel
oglądam dla nóg Magdy
Ja mam podzielnosc uwagi.
24 4
odpowiedź
User
Nie lubię TVP
O tej godzinie ludzie już śpią nie lubią oglądać ogórek wygląda jak patyk do lodów masskraaa
33 28
odpowiedź
User
Arkusz
Oglądam co tydzień ten program. I brawo TVP. Inne bzdety mogą się chować.
34 43
odpowiedź