Rossmann sprzedaje kosmetyki Ingrid Team X

W sobotę 16 lipca do sieci drogerii Rossmann weszła nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Ingrid stworzonych we współpracy z twórczyniami flagowego projektu agencji Spotlight – Team X.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kolekcja jest podzielona na dwie bazy kolorystyczne, którym przewodniczą topowe influencerki polskiego Internetu – Patrycja Mołczanow i Monika Kociołek – wspierając w kampanii nowe członkinie projektu: Emilię Kostyk, Różę Wojtczak, Klaudię Sadownik i Kamilę Łapę.

- Poprzednia linia kosmetyków do makijażu Team X stworzona we współpracy z Ingrid odniosła ogromny sukces, wyprzedając pierwszą dostawę w zaledwie 2 dni. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kolekcję, wierząc, że zaangażowanie członkiń Teamu w tak autentyczną współpracę, opartą na współtworzeniu produktów, wzbudzi podobne zainteresowanie - mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platki-yummer-s-team-x-biedronka ##

Influencerki Teamu X z marką kosmetyków

W cały proces powstawania kosmetyków były zaangażowane influencerki, które odwiedziły fabrykę i samodzielnie wybrały kolory, zapachy, design opakowań i składy produktów.

W najnowszej linii produktów Team X możemy znaleźć paletki cieni do powiek oraz konturowania, perfumy i mgiełki zapachowe, błyszczyki, pomadki ochronne, róże i rozświetlacze. Każdy produkt zaskakuje pięknym designem, z którym w parze idzie wyjątkowa, nietestowana na zwierzętach formuła kosmetyków. Pełna kolorów kolekcja pozwoli stworzyć nie tylko codzienne makijaże, ale także festiwalowe looki.

Nawiązany przez Spotlight Agency z marką Ingrid Cosmetics kontrakt dla twórczyń Team X  obejmuje wykorzystanie wizerunków i marek osobistych influencerek na produktach oraz standach w sieciach drogerii Rossmann. Kampania promocyjna będzie realizowana przez twórczynie na ich kanałach na Youtubie oraz profilach na Instagramie i TikToku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"