SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozdano pierwsze Cannes Lions

Na 54. międzynarodowym festiwalu reklamy Cannes Lions przyznano nagrody w kategorii Lions Direct i Promo Lions.

 Zwycięzcą Lions Direct została madrycka agencja Shackleton za kampanię "Lopetegui Deposit" dla Banco Gallego, a Promo Lions nowozelandzka TBWA Whybin z Auckland za projekt "Bonded by Blood" dla Adidasa i NZRU.

Polacy na razie bez nagród. Na tzw. shortliście w kategorii Press mamy trzy prace: "Yellow Door", "White Door" i "Brown Door" agencji Saatchi & Saatchi Poland dla firmy Freiberger. Cztery nominacje przyznano nam w kategorii Cyber. Na krótką listę trafiły dwie prace agencji Leo Burnett – "Helping Makes You Stronger" dla Centrum Wolontariatu i "Christmas Card" dla Genetix, oraz prace agencji Arc Warsaw (Leo Burnett Group) - "One Thread Fits All" dla Levi Strauss Poland i "Before You Enter Wear Condoms" dla Krajowe Centrum ds. AIDS.

W tym roku na Cannes Lions zgłoszono rekordową liczbę 25 660 prac z 80 krajów. To o 3,2 proc. więcej niż w roku ubiegłym, gdzie było ich 24 863. Najwięcej zgłoszeń mają Stany Zjednoczone (3 569), a później Niemcy (2 310) i Brazylia (2 203). Polskie agencje i domy mediowe zgłosiły łącznie 173 prace.

Nagrody przyznane zostaną w następujących kategoriach: Promo, Direct, Media, Radio, Outdoor, Press, Cyber, Film, Titanium & Integrated.

Festiwal branży reklamowej potrwa do 23 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Rozdano pierwsze Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl