„Rozmowy Piaseckiego” hitem TVN24

„Rozmowę Piaseckiego” śledzi w TVN24 średnio 468 tys. osób. Program Konrada Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rozmowy Piaseckiego” hitem TVN24
Konrad Piasecki, fot. TVN

Średnia oglądalność audycji Piaseckiego w okresie od 28 sierpnia do 14 listopada 2023 roku wyniosła 468 tys. osób, co przełożyło się na 13,78 proc. udziału TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,02 proc. w grupie 16-49 oraz 10,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnememedia.pl.

„Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30 (czasem stacja nadaje dodatkowe wydania po 8.00).

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 6 listopada br. - obejrzało je 644 tys. widzów.

grafika

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Rozmowa Piaseckiego” zyskała 6 tys. widzów. Od 29 sierpnia do 15 listopada 2022 roku audycję śledziło średnio 462 tys. osób, a jej udział wyniósł 14,17 proc. w 4+, 10,21 proc. w 16-49 i 10,52 proc. w 16-49.

„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września 2018 roku program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-tvn24-prowadzacy-kto-oglada-emeryci-osoby-dobrze-wyksztalcone-i-mieszkancy-miast,7169468101559937a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej