SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję planów doMowych TP. Akcję – opartą na wizerunku Rozumu i Serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

Rozpoczęta właśnie kampania Telekomunikacji Polskiej reklamuje promocję na plany domowe, którą firma wprowadziła na początku października (więcej na ten temat). Wykorzystywany w akcji przekaz jest oparty na wizerunku Rozumu i Serca, które prowadzą żartobliwy dialog mający zachęcać do częstszych rozmów przez telefon domowy. Przypomnijmy, że bohaterowie ci występują w kampaniach TP od połowy br. (więcej), a obecnie reklamują też obniżkę cen Neostrady (więcej).




Kampania planów doMowych obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu At Media), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio „Jedynka”, Polskie Radio „Trójka”), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki) oraz outdoor (nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej w dziewięciu głównych miastach).

Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl