SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza letnia kampania piwa Harnaś

W połowie kwietnia grupa Carlsberg Okocim wprowadziła na polski rynek nową markę - piwo Harnaś

W połowie kwietnia grupa Carlsberg Okocim wprowadziła na polski rynek nową markę - piwo Harnaś. Debiutowi rynkowemu towarzyszyła kampania outdoorowa oraz promocje handlowe w południowej Polsce. Obecnie rusza kampania ogólnopolska. Trzonem promocji Harnasia jest reklama telewizyjna. Spoty 45-, 30- i 10-sekundowe emitowane są od wczoraj na antenach TVP1, TVP2 i TVN. Film reklamowy buduje osobowość marki opartą na odwadze, nieugiętym charakterze i podkreśla górski rodowód Harnasia. Zdjęcia kręcono w naturalnych plenerach Doliny Strążyskiej, w ścieżce dźwiękowej filmu wykorzystano motyw muzyczny z serialu "Janosik" Jerzego Passendorfera.

Wsparciem kampanii telewizyjnej jest intensywna kampania outdoorowa - około 1500 billboardów w całej Polsce. Kreację ATL przygotowała agencja Red 8 Communications Group, hasło kampanii - "Piwo po zbóju" stworzyła agencja Wilk Studio, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza letnia kampania piwa Harnaś

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl