SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na stworzenie koncepcji oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai, która ma stanowić cyfrową wizytówkę Polski – podstawę uniwersalnej opowieści o naszym kraju zagranicą.

Dubaj Dubaj

Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w oparciu o konwencję storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski, oparty na haśle: „Poland. Creativity inspired by nature”.

Zadaniem wybranej firmy jest kompleksowa realizacja serwisu - od stworzenia autorskiej koncepcji, inspirowanej ścieżką zwiedzania w Pawilonie Polski, aż po wdrożenie i utrzymanie przez 12 miesięcy.

Wraz z ofertą należy przygotować koncepcję realizacji zamówienia (max 15 slajdów/15 stron A4) obejmującą opis procesu wypracowania założeń kreatywnych strony oraz prac nad architekturą informacji (określenie metodyki prac), a także interpretację identyfikacji stylistyki wizualnej Poland at Expo 2020 na potrzeby serwisu www (np. w formie tablicy inspiracji typu moodboard).

Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o kryteria, obejmujące prezentację doświadczenia i portfolio zespołu (30 proc.), jakość koncepcji realizacji zamówienia (30 proc.) oraz cenę (40 proc.). Przetarg ma charakter otwarty, a dla trzech najwyżej ocenionych firm przewidziano zwrot kosztów udziału w postępowaniu w wysokości 3000 zł netto.

- Nasz cel to stworzenie nowej, cyfrowej wizytówki Polski w kontekœcie prezentacji naszego kraju na Wystawie Światowej Expo 2020. Liczymy na kreatywną interpretację naszych dotychczasowych twórczych założeń, których manifestacją jest Pawilon Polski, budowany właśnie w Dubaju. Witryna będzie skierowana głównie do odbiorców zagranicznych, dlatego Expo 2020 Dubai traktujemy jako platformę dla szerszej prezentacji uniwersalnych treści pokazujących sukcesy Polski w obszarach gospodarki, nauki, turystyki, kultury. To ciekawa okazja dla firm z obszaru web development, by współtworzyć narrację i przekaz o Polsce w kontekście największego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie – mówi Anna Drozd, koordynator działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 7 maja br.

Expo 2020  w Dubaju będzie pierwszą Wystawą Światową zorganizowaną w kraju arabskim i według zapowiedzi organizatorów aspiruje do tego, by stać się największym show w historii. Zgodnie z decyzją Biura Wystaw Światowych, ze względu na pandemię COVID-19, Expo 2020 w Dubaju zostało przełożone o rok i odbędzie się między 1 października 2021 roku a 30 marca 2022 roku pod hasłem ""Connecting Minds, Creating the Future – łączymy umysły, tworzymy przyszłość".

Za udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju odpowiedzialna jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Instytucją nadzorującą projekt jest Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl