SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania #sexedpl. Brodka, Maffashion i Stuhr mówią o antykoncepcji i świadomej zgodzie na seks

W sobotę 28 października wystartowała #sexedpl, kampania edukacji seksualnej Polaków. W pierwszych odsłonach akcji zainicjowanej przez Anję Rubik występują Monika Brodka i Maciej Stuhr. W kolejnych spotach występuje blogerka modowa Julia Kuczyńska - Maffashion.

Article

Kampania społeczna #sexedpl potrwa kilka tygodni i składać się będzie z serii kilkunastu filmów na temat różnych aspektów życia człowieka związanych z seksualnością. Pomysłodawczynią akcji jest polska modelka Anja Rubik.W ogranizację akcji zaangażowała się grupa Dziewuchy Dziewuchom. - Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna – tłumaczy Anja Rubik.

Kilka dni przed oficjalnym startem #sexedpl pojawił się teaser z uczestnikami akcji – wśród nich są blogerka Julia Kuczyńska (Maffashion), prezydent Słupska Robert Biedroń czy aktor Sebastian Fabjański.

W pierwszej odsłonie akcji wystąpił Maciej Stuhr. Aktor wciela się w rodzica dorastającej córki, który przygotowuje się do rozmowy z nią o seksie i antykoncepcji. - Kochamy się różnymi członkami, ale kochać musimy się również głową. Jeśli zabezpieczycie się oboje, będzie najlepiej - mówi Maciej Stuhr.

Bohaterką następnej odsłony jest piosenkarka Monika Brodka. W odcinku „Świadoma zgoda” tłumaczy, że na każdym etapie relacji mamy pełne prawo do odmowy czynności seksualnych. - Ważne jest, by ufać swojej intuicji. Kiedy czujemy, że nie mamy na coś ochoty, że nie jesteśmy pewni – zawsze możemy powiedzieć nie – wyjaśnia w spocie piosenkarka.

Maffashion w dwóch spotach prezentuje różne metody antykoncepcji oraz podkreśla, które z nich chronią także przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.

 

W kolejnych odsłonach wystąpią m.in. Robert Biedroń, Magdalena Cielecka czy Radzimir Dębski – Jimek.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives. Agencja i uczestnicy akcji biorą w niej udział pro bono.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania #sexedpl. Brodka, Maffashion i Stuhr mówią o antykoncepcji i świadomej zgodzie na seks

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jna
Widać, że korpo farmaceutyczne wzięły się za promocję Rx-ów antkancepcyjnych i znalazły na to efektywny sposób. Ceeeelebryci zarobią, jednocześnie ludziom się wmówi, że to akcja społeczna ;)
odpowiedź
User
Elka
Kościołowi nie w smak ta akcja. Lepsze dzieci w beczkach i matka małej Madzi.
odpowiedź
User
wlad
Ci to potrafią się skupić na najpilniejszych potrzebach ludzkich.
odpowiedź