SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki

Celem kampanii wizerunkowej Dwójki jest promocja radia jako stacji o profilu kulturalnym, skierowanej do ludzi, dla których słowo i dźwięk mają szczególne znaczenie.

Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki

Dodatkowo słuchaczom przypomniane zostaną nowe częstotliwości Programu 2, wprowadzone w maju br..

Kampania obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" oraz "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka" oraz miesięcznik "Twoja Muza"), outdoor (billboardy w siedmiu miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie, Trójmieście, Bydgoszczy oraz billboardy i citylighty w metrze - od 16 do 30 listopada br.), spoty radiowe (od 22 października do 18 listopada na antenie Programu 2 Polskiego Radia).

gfhfhfdhd

Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk.

Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwa Magdaleny Wacławik, emitowany w TVP Kultura oraz na antenach TVP 1 i TVP 2.

Nowy layout, zgodny z linią kreatywną kampanii, zyskała także strona internetowa Programu 2.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl