SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła “Strefa Wideo” Cyfrowego Polsatu (foto)

Cyfrowy Polsat uruchomił ”Strefę Wideo” mającą charakter usługi catch-up tv. Pozwala ona na oglądanie przez internet programów wyemitowanych na kanałach z oferty platformy. Usługa ma przyczynić się do lojalizacji klientów operatora.

„Strefa Wideo” dostępna jest wyłącznie dla abonentów Cyfrowego Polsatu. Dzięki niej mogą oni  bez dodatkowych opłat obejrzeć w internecie wybrane pozycje, pokazane na kanałach dostępnych w swoim pakiecie telewizyjnym. Kontent oglądać będzie można po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta.

W ofercie usługi znajdują się polskie i zagraniczne seriale, filmy dokumentalne i przyrodnicze, programy muzyczne, rozrywkowe i dla dzieci oraz relacje z wydarzeń sportowych. W sumie jest to kilka tysięcy materiałów wideo z anten 20 kanałów – są to nie tylko treści pokazane w ostatnich dniach na tych kanałach, co jest istotą usługi catch-up tv, ale też starsze materiały, sprzed kilku sezonów.

Aktualnie w „Strefie Wideo” można znaleźć propozycje z 20 kanałów takich jak Polsat, Polsat 2, Polsat Café, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Jim Jam, FOX, FOX Life, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, MTV, Nickelodeon, AXN, Cartoon Network, Extreme Sports Channel, Zone Reality, Wedding TV, 4fun.tv, ITV oraz TV 4. - To jest oferta na początek. W planach jest jej rozbudowanie o kolejne kanały - mówił na konferencji Maciej Staszak, dyrektor pionu rozwoju i strategii Cyfrowego Polsatu. - Prowadzimy negocjacje z trzema dużymi grupami medialnym - dodał. W przeciągu kwartału usługa zostać ma poszerzona o kolejne stacje.

Poszczególne materiały dostępne będą w “Strefie Wideo” przez różny okres, zależnie od praw posiadanych przez nadawców. Aby uzyskać dostęp do części z nich trzeba wcześniej obejrzeć emitowane przez nimi reklamy. W “Strefie Wideo” znaleźć można też treści w HD. Usługa świadczona jest we współpracy ze spółką Redefine, właścicielem telewizji internetowej ipla i z wykorzystaniem jej autorskiej aplikacji do odtwarzania materiałów wideo.

- Zakup Telewizji Polsat dał nam dostęp do ogromnego portfolio kontentu, który chcemy udostępnić naszym klientom. Mając telewizję i internet chcemy łączyć te usługi - mówiła na konferencji dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu Beata Białkowska. - Nie chcemy na “Strefie Wideo” zarabiać, ma ona budować satysfakcję klientów, ich przywiązanie i lojalność - dodała. Białkowska zdradziła, że obecnie ok. 75 proc. abonentów Cyfrowego Polsatu ma dostęp do internetu. Spółka liczy, że każdy z nich, przynajmniej raz skorzysta z usługi "Strefa Wideo". Przypomnijmy, że Cyfrowy Polsat na koniec 2010 r. miał 3,43 mln abonentów.

Nowa usługa komunikowana będzie poprzez stronę internetową Cyfrowego Polsatu, kanał dla abonentów, oraz mailingi. - Wykorzystamy bezpośredni kontakt z abonentami. Nie planujemy dużej telewizyjnej kampanii ATL - tłumaczy Białkowska.

Usługę catch-up tv wprowadziła jesienią ub.r. Telekomunikacja Polska w swojej ofercie telewizyjnej. Oferuje w jej ramach pozycje z kanałów TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Style i TVN Turbo, a dostęp do kontentu odbywa się z poziomu dekodera IPTV lub satelitarnego.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła “Strefa Wideo” Cyfrowego Polsatu (foto)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kansas
Bardzo praktyczna usługa, na pewno z kilka razy z niej skorzystam w skali tygodnia, bo sam wiem, że czasem jestem wściekły, że czegoś nie obejrzę. A tu problemy się skończą. NO i w sumie nie dziwi, że właśnie w necie takie możliwości się pojawiają. CP jest bardzo mocny jak chodzi o usługi internetowe.
odpowiedź
User
u75
CP bardzo fajnie się rozwija. A i ten pomysł niezwykle praktyczny. Już nie przegapię filmu czy programu.
odpowiedź
User
Stefan21
Chciałem tylko powiedzieć, że strafa wideo bardzo dobrze się sprawdza w necie LTE. Tak więc warto postawić na multiofertę, bo strefa wideo to bardzo fajna asekuracja dla wszystkiego tego, co nam się nie uda obejrzeć w momencie emisji programu w jakimś kanale.
odpowiedź