SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele „Bravo”

W lipcu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 31 317 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 52,57 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,84 proc. do poziomu 18 629 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak czwarty.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”, który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik jednak zmalał najbardziej w zestawieniu - o 48,19 proc. do 16 424 egz.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 45,99 proc. i wyniosła ona 16 061 egz.

ZKDP

lipiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

61 988

31 317

31 317

129 981

66 027

66 027

-52,57%

Twist

40 003

18 629

18 629

54 990

19 785

19 785

-5,84%

Bravo Girl

41 997

16 424

16 424

54 981

31 699

31 699

-48,19%

Fun Club

36 000

16 061

16 061

74 944

29 739

29 739

-45,99%

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Fun Club” - było to 60,31 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

61 988

31 317

31 317

62 991

23 296

23 296

34,43%

Twist

40 003

18 629

18 629

41 995

17 395

17 395

7,09%

Bravo Girl

41 997

16 424

16 424

41 988

10 509

10 509

56,29%

Fun Club

36 000

16 061

16 061

33 999

10 019

10 019

60,31%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele „Bravo”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl